תיירות

נתב"ג מתמודד עם עומס: זה מה שיקרה בחודשים הקרובים

בסך הכל יצאו היום כ-25,600 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 22,200 נוסעים. ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
רשות שדות התעופה הודיעה כי היום [ראשון] ה-26/5/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-47,800 נוסעים ב-288 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-25,600 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 22,200 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. כמו כן מומלץ לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

הטיסות לרמון/אילת ומרמון/אילת תפעלנה החל ממחר  בטרמינל 1  בלבד. במהלך החודשים הקרובים צפויות לצאת מטרמינל 1  כ-1,200 טיסות וצפויים לעבור בו כ-200 אלף נוסעים מדי חודש. החברות הצפויות לפעול גם מטרמינל 1, נכון לעכשיו, הן אל על, ארקיע , ישראייר,  וויז אייר, ריינאייר, טראנסאוויה פראנס ואיירזנה. לנוסעים בטיסות הבינלאומיות, עם טרולי בלבד,  יעמוד מגזר בידוק מהיר, מגזר w (כפי שקיים גם בטרמינל 3).
חזרת כל הנוסעים מחו"ל תתבצע דרך טרמינל 3. לרשות הנוסעים  שירות היסעים (שאטלים) בין הטרמינלים ובין החניונים השונים, ללא תשלום. כמו כן, לרשות הנוסעים יעמדו כל השירותים המוצעים לטסים לחו"ל ובכללם חנויות הדיוטי פרי השונות. ניתן יהיה לעשות שימוש בשירות "פטור ושמור" ולקבל את הקניה בכניסה לארץ, בטרמינל 3. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה