תיירות

מחפשים טיסות לקיץ? אלו היעדים הזולים ביותר במרחק נגיעה מישראל

20 הערים ואתרי הנופש הזולים ביותר לחופשת קיץ עבור תיירים ביבשת אירופה נחשפים: באופן די טבעי, הערים המרכזיות במרכז ומזרח אירופה בראש הרשימה, אך ישנן הפתעות גדולות בדמות יעדים רבים בספרד ואפילו יוון. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice | 
פראג (צילום יחצ מאסטרקארד)
50% מהתיירים בעולם בוחרים ביבשת אירופה כיעד לחופשות שלהם. מחקר חדש אותו מפרסם מכון מאסטרקארד לכלכלה, המבוסס על נתוני אמת (עלות תשלום ממוצעת לעסקה בכרטיס אשראי בכל אחת מהמדינות לתייר), מדרג את 20 הערים ואתרי הנופש הזולים ביותר לחופשת קיץ עבור תיירים ביבשת אירופה.
באופן די טבעי, הערים המרכזיות במרכז ומזרח אירופה, כמו בוקרשט שברומניה, ורשה וקרקוב בפולין, בודפשט שבהונגריה ופראג בירת צ'כיה, הן בראש רשימת היעדים הזולים. בבירת רומניה נרשמה העלות הממוצעת הנמוכה ביותר לעסקה עם 21 דולר. ורשה במקום השני עם 26 דולר כשקרקוב צמודה אליה עם 28 דולר.
עם זאת, גם מספר ערים גדולות בספרד נכנסו לרשימת 20 הערים הזולות ביותר לחופשת קיץ וביניהן מדריד, מלאגה, ולנסיה וסביליה. בעיירות ספרדיות לאורך החוף, כמו קוסטה בראווה או קוסטה דל סול כמו יורט דה מאר שם נרשמה עלות תשלום ממוצעת של 36 דולר.
במדינות שקצת יותר קרובות לישראל ניתן למצוא את איה נאפה שבקפריסין עם עלות ממוצעת לעסקה של 34 דולר ואת האי זקינתוס שביוון עם 46 דולר. ערים מפתיעות נוספות שנכנסו לרשימת 20 היעדים הזולים ביותר באירופה הן הלסינקי, בריסל ורוטרדם, שם נרשמה עלות ממוצעת לעסקה על סך 40 דולר.  
20 היעדים הזולים ביותר באירופה בסדר עולה (מהזול ביותר לזול פחות): בוקרשט בירת ברומניה, ורשה וקרקוב שבפולין, דבלין בירת אירלנד, בודפשט בירת הונגריה, מלאגה שבספרד, ריגה בירת לטביה, איה נאפה בקפריסין, טאלין בירת אסטוניה, יוראט די מאר, סביליה, מדריד, ולנסיה, אליקטנה בספרד, הלסינקי בירת פינלנד, פראג בירת צ'כיה, רוטרדם שבהולנד, זקינטוס ביוון, בירת בלגיה בריסל וסוגרת את רשימת 20 היעדים הזולים ביותר באירופה - בירת לוקסמבורג - לוקסמבורג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה