תיירות

ספונטניים וצמאים לחופשה? ארקיע במבצע מיוחד ל-3 ימים בלבד

חברת התעופה השנייה בגודל פעילותה בנתב"ג מציעה הנחה של 20% על טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים לכל יעדי החברה בחו"ל. בין היעדים: פראג, בטומי, כרתים, אתונה ועוד. אז מתי אפשר להתחיל להזמין?
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע חזרתן של חברות הלואו-קוסט לישראל וסירובו של משרד התחבורה לחברת ארקיע יותר סלוטים ("חלונות זמן") בטרמינל 1 בו העלויות נמוכות יותר, החברה הכריזה היום (חמישי) על מבצע לסוף השבוע הקרוב לספונטניים שביניכם.
חברת התעופה השנייה בגודל פעילותה בנתב"ג כיום מציעה הנחה של 20% על טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים לכל יעדי החברה בחו"ל. בין היעדים המשתתפים במבצע, תוכלו למצוא טיסות ישירות לבטומי שכבר צוברת פופולאריות בקרב הקהל הישראלי, פראג הרומנטית אשר מאז החלה המלחמה מראה הזדהות עם ישראל, היעדים היווניים האהובים  - כרתים, אתונה  ועוד ערים רבות אחרות.
המבצע תקף לשלושה ימים בלבד. החל מהיום, 23 במאי ועד ל-26 במאי בבוקר. ניתן לנצל את ההנחה על חופשות המתוכננות לצאת עד ל-5 ביוני כולל.  מבצע זה של ארקיע מצטרף להטבה נוספת אותה השיקה לאחרונה חברת הלואו- קוסט האהובה על הישראלים, וויז אייר. החברה תציע שירות של כרטיס טיסה חופשי חודשי אשר יאפשר ללקוחות לטוס  פעם בחודש במחיר קבוע למדינות המשתתפות בשירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה