תיירות

מהפכה בתעודות הזהות בישראל: זה מה שקרה מאז ה-30.4

אחרי שהפיילוט יצא לדרך ב-30 באפריל, 72% מהבקשות (מעל 4,600) הן עבור תעודות זהות ביומטריות, 22% עבור דרכונים והיתר הוגשו עבור שני המסמכים יחד. על פי התכנית ניתן לקבל בלחיצת כפתור בהתאם לתנאים את המסמכים ללא צורך בהגעה פיזית לסניפים
מערכת ice | 
תעודת זהות (צילום פלאש 90/ אנה קפלן)
ברשות האוכלוסין וההגירה מסכמים שבוע של תיעוד ביומטרי בקליק ונכון לאמש, [שני] בהמשך לפיילוט שהחל בשבוע שעבר להגשת בקשות לתעודות זהות ודרכונים מרחוק, נרשמו מעל 6,415 בקשות שהוגשו. 
אחרי שהפיילוט יצא לדרך ב-30 באפריל, 72% מהבקשות (מעל 4,600) הן עבור תעודות זהות ביומטריות, 22% עבור דרכונים והיתר הוגשו עבור שני המסמכים יחד. על פי התכנית ניתן לקבל בלחיצת כפתור בהתאם לתנאים את המסמכים ללא צורך בהגעה פיזית לסניפיים.
 
מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, בירך על הנתונים: זוהי התחלה מבטיחה של פרויקט שישנה את אופי השירות של הרשות. הנתונים משקפים את ההיענות הגדולה בקרב מבקשי תעודות זהות ביומטריות ושמחים שהציבור מאמץ את התהליך״.
כזכור, בהתאם לחוק שאושר, שנקבע כהוראת שעה לחצי שנה, אזרח בגיר מעל גיל 18 שיש בידו מסמך זיהוי ביומטרי ואשר טביעות אצבעותיו נשמרו במאגר הביומטרי, יוכל להגיש בקשה מרחוק, ולקבל לביתו מסמך זיהוי בעל תוקף של עד חמש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה