תיירות

היעד המבוקש ביותר לפסח נחשף: איפה אלפי ישראלים נפשו?

איי סיישל, אשר עד לאחרונה נחשבו ליעד עבור עשירים בלבד, נפתחו גם עבור הישראלים. חברת התעופה הלאומית "אייר סיישל" מציע מדי שבוע טיסות ישירות מתל אביב לאיים, מה שגרם ללא פחות מ-1,500 ישראלים לחגוג את ליל הסדר ביעד האקזוטי. וכמה צפויים לבקר שם עד סוף חודש אפריל?
מערכת ice | 
סיישל (צילום ספיריט הפקות עולם)
אין ספק כי הישראלים אוהבים לנפוש בחו"ל, במיוחד לאור העובדה כי פעמים רבות חופשה במדינה זרה עשויה להיות זולה יותר מחופשה בעל מספר ימים זהה בארץ. למרות שלתקופה מסוימת פעילות חברות התעופה בישראל הופסקה ברקע מלחמת חרבות ברזל, בתקופה האחרונה היא חזרה ובגדול. אז מהו היעד האהוב על הישראלים – שעד לא מזמן היה נחשב לעשירים בלבד?
כפי שפורסם במאקו, מנכ"לית ספיריט הפקות עולם, טלי יטיב, הסבירה כי בשנים האחרונות הביקוש ליעדים פחות מוכרים (בהשוואה לתאילנד ובירות אירופה) גובר, מה שהוביל ישראלים רבים להגיע לאיי סיישל. למעשה, יותר מ-1,500 ישראלים טסו השנה לחגוג את ליל הסדר באיים, כאשר עד סוף החודש צפויים לבקר שם כ-2,500 ישראלים.
 
בעבר, איי סיישל נחשבו ליעד יקר עבור הישראלים, בין היתר משום שלא הייתה אליהם טיסה ישירה. כעת חברת התעופה "אייר סיישל" מפעילה טיסות ישירות (ודי קצרות) מתל אביב, במחירים נוחים. הדבר בהחלט הוביל לעלייה בכמות הישראלים שמחליטים לשנות כיוון ולהמריא לעבר היעד האקזוטי, ואין ספק כי מגמה זו צפויה להתעצם בשנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה