TOP 5

למי יש את הבית היקר ביותר? דירוג המפורסמים

אחוזות ענק של עשרות דונמים, תיאטרון פרטי, חדרי כושר, נהר פרטי ואפילו חדר טרמפולינות: אלו בתי הסלבס היקרים ביותר בעולם. מי הסלב שמחזיק בבית היקר ביותר?
מערכת ice | 
ביתם של ג'יי זי ורעייתו ביונסה (צילום (Famous Entertainment יוטיוב))
לאחר שסיירנו בבתים היקרים בעולם, ששייכים בדרך כלל לאוליגרכים ועשירים שהשמות שלהם פחות מוכרים, יצאנו לבדוק איפה הסלבס העשירים בעולם בחרו לגור.
 

1. Xanadu 2.0 – הבית של של ביל גייטס

שווי: כ- 125 מיליון דולר


(the richest, יוטיוב)

אחוזת הענק "Xanadu 2.0" של ביל גייטס היא הבית היקר ביותר ברשימה, והיא מכילה בתוכה כל דבר ודבר שאדם רק יכול לחלום עליו. האיש המדורג במקום ה-4 בדירוג עשירי העולם דאג שיהיה שם חול זהוב שהובא בייבוא אישי מאי קריבי, יצירות אמנות של האמנים המפורסמים בעולם, נחל מלאכותי עם דגי סלמון, ואפילו חדר טרמפולינות ענק.

2. Villa Oleandra - הבית של ג'ורג' קלוני

שווי: כ- 100 מיליון דולר


(ian achim)

במקום השני נמצאת "וילה אולינדרה" של ג'ורג' קלוני, אחד השחקנים העשירים בעולם. הווילה שוכנת בלגליו, איטליה, ממוקמת על גדות אגם קומו ונבנתה לראשונה אי-שם במאה ה-18. היא מסנוורת עם מאפיינים מעוטרים וכמו רוב בתי הסלבריטאים היא מצוידת בחדר כושר, בריכה, מגרשי טניס, תיאטרון ועוד דברים שסלבס יכולים להרשות לעצמם כמו חדר פיצה.

3. הבית של ג'ורג' לוקאס

שווי: כ- 100 מיליון דולר


(the richest, יוטיוב)

הבמאי של סדרת הסרטים המיתולוגית "מלחמת הכוכבים" גר בבית בסגנון מיוחד אם כי דווקא בחיק הטבע. האחוזה בבעלותו המתפרסת על שטח של 26 דונם, מכילה בתוכה תיאטרון עם 300 מושבים, כרם, בריכת שחייה תחת השמיים, ומסתובבות שם להנאתן חיות משק ודבורים לייצור דבש.

4. ביתם של ג'יי זי וביונסה 

שווי: כ- 88 מיליון דולר


(Famous Entertainment, יוטיוב)

המפיק והזמרת האמריקנים, שהם כנראה הפאוור-קאפל המוזיקלי החזק בעולם, לא הסתפקו ברכישה של אחוזת בל אייר המפוארת, אולי כי בנכס הנ"ל ישנן ארבע בריכות שחייה פתוחות, ספא מאובזר במלואו, מגרש כדורסל וכמובן - חניון ל-15 רכבים כשחבריהם מהברנז'ה יגיעו לביקור.

5. הבית של אנג'לינה ג'ולי 

שווי: כ- 61 מיליון דולר


(Famous Entertainment, יוטיוב)

כוכבת הקולנוע המצליחה וגרושתו של בראד פיט, גרה כיום בשלווה בטירה משלה בדרום צרפת. הטירה, שנראית כאילו יצאה מסיפור אגדה, כוללת 1,000 דונם של אדמה, יש לה כרם משלה, 35 חדרי שינה, אולם אירועים, בריכת שחייה ושני חדרי כושר "אחד בשבילו ואחד בשבילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה