TOP 5

ההפתעה של השנה: 5 סלבס שכולנו מכירים שמשקיעים בקריפטו

הקריפטו כבר מזמן לא רק לחובבי טכנולוגיה. כוכבים מפתיעים הצטרפו לעולם הקריפטו ומשקיעים בתחום בדרכים יצירתיות, אלו הפתעות הסלבס בתחום הקריפטו
מערכת ice | 
אתריום (צילום shutterstock)
העולם של מטבעות הקריפטו כבר מזמן לא שייך רק למומחים הטכנולוגיים או חובבי השקעות. סלבס מתחומים שונים נכנסים לתחום ומשקיעים בדרכים מגוונות. הנה חמש דמויות מפתיעות מהעולם הבידור והספורט שהשקיעו בקריפטו וקשורות לתחום בצורה מרתקת.
1. סרינה וויליאמס
אלופת הטניס סרינה וויליאמס, הידועה בעבודתה הקשה ובשאיפתה למצוינות, הרחיבה את השקעותיה גם לעולם הקריפטו. וויליאמס השקיעה בפלטפורמת Coinbase, אחת מחברות המסחר במטבעות דיגיטליים המובילות.
2. בילי אייליש
הזמרת המצליחה בילי אייליש אולי אינה מדברת הרבה על קריפטו, אך היא כבר עשתה את דרכה לעולם הזה דרך שימוש בטכנולוגיית בלוקצ'יין כדי לשווק סחורה בלעדית. 
3. מייק טייסון
מייק טייסון, מתאגרף העבר המפורסם, היה אחד הראשונים בעולם הסלבס שהצטרפו לעולם הקריפטו. כבר בשנת 2016 הוא שיתף פעולה עם חברת ארנק ביטקוין והשקיע בתחום לפני שהתחיל הגל הגדול של הקריפטו ב-2017.
4. לינדזי לוהן
לינדזי לוהן לא הסתפקה רק בהשקעה בביטקוין, אלא גם הרחיבה את תחום ההשקעות שלה לעולם ה-NFT (אסימונים לא ניתנים להחלפה). לוהן השיקה יצירות NFT משלה בבלוקצ'יין של את'ריום.
5. מייזי וויליאמס
השחקנית מייזי וויליאמס, המוכרת מתפקידה כאריה סטארק ב"משחקי הכס", לקחה גישה מעניינת להשקעות בביטקוין. היא פרסמה סקר בטוויטר בו שאלה את עוקביה אם להשקיע בביטקוין – למרות שרובם הצביעו נגד, היא החליטה להשקיע בכל זאת.
העולם של הקריפטו הופך נגיש יותר ויותר, ולא רק לטכנולוגים ומומחים פיננסיים. סלבריטאים כמו סרינה וויליאמס, בילי אייליש, מייק טייסון ואחרים מצטרפים לתחום בדרכים מגוונות, נראה כי קריפטו יכול לשימוש ככלי השקעה וכפלטפורמה ליצירתיות עסקית לא רק למשקי שוק ההון אלא גם לאנשים מחוץ לעולם הכלכלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה