TOP 5

עידן עמדי: 5 עובדות מפתיעות על הזמר שלא תאמינו שקיימות

עידן עמדי, זמר-יוצר ושחקן ישראלי, זכה בתארים מכובדים והפך לאחד מהאמנים המובילים בארץ. מה כמעט מנע ממנו להיכנס לכוכב נולד? ולאיזה הר טיפס למען תרומת איברים? אלו 5 דברים שלא ידעתם על עידן עמדי
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום רפי דלויה)

עידן עמדי, שנולד וגדל בירושלים, הוא אחד הזמרים והיוצרים הבולטים בישראל בשנים האחרונות. מאז פריצתו בעונה השמינית של "כוכב נולד" ב-2010, עמדי המשיך לכבוש את לב הקהל עם שיריו הייחודיים וזכה בתארים כמו "שיר השנה" ו"זמר השנה".

מעבר לקריירה המוזיקלית המצליחה, הוא משמש גם כשחקן ונשוי למרים בנימינוב, פעילה חברתית למען אנשים עם מוגבלויות, ולהם שני ילדים. עידן ממשיך לשמור על קשר חזק עם השורשים הצבאיים שלו, כמשרת מילואים פעיל בחיל ההנדסה הקרבית. בנוסף, עמדי הוא הפרזנטור של י.ח דימרי ולאחרונה הצטרף גם כפרזנטור של מפעל הפיס. אך ישנם פרטים רבים שלא ידועים לגביו, הנה חמש עובדות מפתיעות על עידן עמדי.
חמישה דברים שלא ידעתם על עידן עמד:


1. כמעט לא נכנס לכוכב נולד:
עידן עמדי התפרסם בעונה השמינית של "כוכב נולד" ב-2010, שם הגיע לגמר וסיים במקום השני. עם זאת, הוא כמעט ולא נכנס לתוכנית מלכתחילה. עמדי היה בתהליכים מתקדמים לחתימת קבע נוסף בצבא, עד שהגיעה שיחה מפתיעה על קבלתו לתוכנית, דבר שהתרחש כמעט במקרה. זוהי תוכנית שעלתה עם מספר רב של מתמודדים וכניסתו הייתה כמעט בפוקס.

2. אמנויות לחימה:
לפני שהפך לזמר, עמדי היה מעורב בעולם אמנויות הלחימה. הוא התמחה בטקוואנדו ואיגרוף תאילנדי, ואף זכה בתואר סגן-אלוף ישראל בטקוואנדו בשנת 2005, עוד לפני שירותו הצבאי.
3. משחק ושר:
בינואר 2015 הוציא עמדי את הסינגל "מנסים", בו שילב לראשונה שירה בעברית ובערבית. השיר זכה לתשומת לב מיוחדת כאשר שלוש שנים מאוחר יותר, ולאחר חידוש,  הפך לשיר הנושא של העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה "פאודה", בה עמדי שיחק.
4. טיפוס על הקילימנג'רו:
בשנת 2023, עידן השתתף במסע טיפוס על הר הקילימנג'רו יחד עם שלושה תורמי כליה, במטרה להעלות מודעות לתרומות כליה בישראל.
5. אוהד שרוף של בית"ר ירושלים:
עידן הוא אוהד מושבע של בית"ר ירושלים, עד לרמות שיגידו שהאוהדות שלו היא "ברמות פסיכיות". הקשר לקבוצה נשאר חזק בכל השנים.
עובדת בונוס
עידן עמדי, מסתבר, הוא לא רק זמר מוכשר אלא גם שחקן מוצלח. נהנינו ממנו על במת הסדרה "פאודה" ובשנת 2024 בתפקיד ראשי, לצידה של טלי שרון, בסרט "כביש הסרגל". תפקיד ראשי זה זיכה את עמדי במועמדות לפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר.
לסיכום, נצרף לכם ציטוט מראיון בלעדי למקור ראשון, אי שם בשנת 2010: "הצלחה מבחינתי היא להוציא אלבום ושהוא יצליח, שאהיה שלם איתו ושהטקסטים בו יהיו כאלה שאני מאמין בהם. משהו שגם עוד עשר שנים ישמעו ויגידו, 'וואללה, יש בזה משהו'. הלוואי" - חושבים שהצליח להגשים את החלום?
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה