TOP 5

הראל ויזל: 5 דברים שלא ידעתם על האיש מאחורי קבוצת פוקס-ויזל

הראל ויזל עבר מסע בחיו, מהמכירות בבית הספר ועד אימפריית האופנה הגלובלית - גלו חמישה דברים מפתיעים על הראל ויזל, האיש מאחורי קבוצת פוקס-ויזל

מערכת ice |  4
הראל ויזל (צילום shutterstock, דימה טליאנסקי)
הראל ויזל, איש עסקים ישראלי ומנכ"ל קבוצת פוקס-ויזל, הפך מדמות אנונימית למוביל בתחום האופנה. עם ילדות מאתגרת בה ויזל עבד במקביל ללימודיו על מנת לכלכל את משפחתו, ממכירת חולצות לסברסים בקיץ, ויזל הוכיח כי עבודה קשה משתלמת ולאט לאט צמח בשרשרת עד להישיגיו היום.
עם זאת, ישנם פרטים מפתיעים בחייו האישיים והמקצועיים שרבים אינם מכירים. בכתבה זו נחשוף חמישה דברים מסקרנים על האיש שמאחורי המותגים המובילים בעולם האופנה.
1. תחביבי ילדות:
ויזל אהב ספורט בילדותו, בעיקר סקייטבורד וכדורגל. בנוסף, בילדותו היה פעיל בצופי רמת גן. חיית המחמד האהובה על ויזל היא דגים, היו לו המון אקווריומים בילדותו וכשעבד בחנות דגים גם חלם לנהל אותה יום אחד בעצמו.
2. זוגיות:
את אישתו, לימור, הכיר בצופים כשהיו בני 13 בלבד. הראל ולימור ויזל התחתנו בגיל מוקדם יחסית, כשהגיעו לגיל 20, ובקרוב יחגגו 40 שנות נישואים.
3. מספר טלפון ייחודי:
להראל ויזל מספר ייחודי - ספרה אחת שונה וכל השאר זהות. סלקום התקשרו להציע לו את המספר והוא הסכים, עד היום קיבל מספר הצעות מחברות שונות לקנות אותו ממנו, הגבוהה ביותר עומדת על 20 אלף דולר, אך ויזל לא מוכר.
4. חלום אישי:
לויזל חלום אישי מיוחד, בעקבות ילדותו המאתגרת חלומו הגדול הוא "להציל עיר". ויזל תורם רבות לחברה וניכר כי הוא מעוניין להגשים את החלום, כשהזמן יעשה את שלו נראה האם ויזל יקח עיר בישראל תחת חסותו ויפתח אותה.
5. פערי שכר:
את 2023 סגר ויזל עם שכר של כ-9.5 מיליון ש"ח, שכן מחולק משכר, תמלוגים ומניות. שכר זה הוא מפערי השכר הגדולים בישראל, בין מנכ"ל לעובד חברה ממוצע, ועומד על פי 112.5 משכר עובד ממוצע.

 


תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממש לא כמו שנראה מהתקשורת
    דנה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאחורי כל הקשיחות הוא רגיש ואוהב אנשים, מאוד מסור למשפחה, ותמיד עוזר לעובד במצוקה בלי קשר לתפקיד בחברה, חבל שהוא קיבל תדמית של קשוח הוא ממש לא כזה, כשמכירים אותו..
    סגור
  • 2.
    5דברים שלא ידענו.
    ויזל כספים 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דבר אחד אני יודע האיש אוהב ומאוהב בכסף ולא משנה על חשבון מי, הוא לא דוגמא לכלום בשבילי ,אני אפילו סולד ממנו אוהב כסף לא ישבע כסף. טיפוס גרידי
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין (ל"ת)
    חן 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טיבעי לאהוב כסף (ל"ת)
    קנאי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור