עסקי ספורט

אופירה אסייג דורשת פיטורים מיידיים: "הביתה! בושה למדינת ישראל"

אופירה אסייג, מגישת קשת 12 הוותיקה הוסיפה לאינסטגרם שלה סטורי עם הכתבה המדברת על הדיון להדחתו של הח"כ מהרשימה המשותפת וכתבה: "הביתה! בושה למדינת ישראל ולכנסת ישראל"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג דורשת פיטורים. לאחרונה חבר הכנסת עופר כסיף ממפלגת חד"ש, הידוע בפעילותו נגד צה"ל ובמקרים רבים נגיד מדיניותה של ישראל, חתם על עצומה התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בבית הדין הבינלאומי בהאג על פשעי מלחמה. לאחר שהדוגמנית נטלי דדון, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אמן יפרישו אותך מהמדינה הזאת כבר", עוד אשת תקשורת מצטרפת אליה.
אופירה אסייג, מגישת קשת 12 הוותיקה הוסיפה לאינסטגרם שלה סטורי עם הכתבה המדברת על הדיון להדחתו של הח"כ מהרשימה המשותפת וכתבה: "הביתה! בושה למדינת ישראל ולכנסת ישראל".
מי שלקח את העצומה הזו נגד כסיף צעד אחד קדימה הוא חבר הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו, עודד פורר, שאסף חתימות מחבר הכנסת והחל בהליך הדחה לחבר הכנסת כסיף. חה"כ פורר אמר לאחר שהחל לאסוף את החתימות: "דברי הבגידה של ח"כ כסיף לא יכולים להישמע יותר בעוד דמם של חיילנו ואזרחינו זועק מן האדמה. ח"כ כסיף, שנפסל בעבר מלהתמודד לכנסת בעקבות עתירה שהגשתי לוועדת הבחירות, בחר בזמן לחימה להצטרף לאחת מהיוזמות ההרסניות ביותר לביטחונה של מדינת ישראל - ובכך הוא תומך במאבק של חמאס נגד ישראל. הוא חייב למצוא עצמו במהרה מעבר לגבולות הכנסת ורצוי גם מעבר לגבולות מדינת ישראל".
היום (שני) התקיים דיון בכנסת על הליך ההדחה של כסיף, בו השתתף גם עורך דינו של חבר הכנסת מחד"ש, שניסה בניסיון נואש לשכנע את חברי הכנסת שהליך זה הוא "דיון דרמטי" ו"פגיעה בזכות לבחור". עוד טען עורך הדין נגד חוק ההדחה, והזכיר דברים שאמר נשיא המדינה יצחק הרצוג, אז כחבר כנסת, נגד החוק.
 
כזכור, לאחרונה הודיעה היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה לעופר כסיף כי היא אימצה את המלצתו של פרקליט המדינה, עמית איסמן, ותגיש כנגדו כתב האישום בגין עבירה של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות במאי 2022.

כמו כן, בהתאם לקבוע בסעיף 4 לחוק חסינותם של חברי כנסת, עותק של כתב האישום הוגש גם ליו"ר ועדת הכנסת וליו"ר הכנסת, על מנת שלח"כ תהיה אפשרות להודיע לכנסת אם הוא מעוניין לבקש קבלת חסינות מפני ההעמדה לדין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איתי לוי
    שירה 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמינה לה היא פשוט רוצה שגנץ יהיה ראש הממשלה
    סגור