עסקי ספורט

אופ"א תעניש את מכבי חיפה? הסיבה ההזויה לכך נחשפת

בהתאחדות הכדורגל האירופית לא אהבו את זה שהירוקים קיימו דקת דומיה רק לזכר הנרצחים הישראלים לפני תחילת המשחק נגד ויאריאל בליגה האירופית בשבוע שעבר וציפו להזכרה דומה גם לקורבנות הפלסטינים ועשויים לקנוס את האלופה בסכום גבוה
מערכת ice |  1
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
בשבוע שעבר לפני תחילת המשחק נגד ויאריאל במסגרת הליגה האירופית קיימה מכבי חיפה טקס ודקת דומיה לזכר הנרצחים הישראלים במתקפת הטרור שהתרחש על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס ב-7.10. אולם למרות שקיבלו לכך אישור מיוחד מאופ"א, מסתבר שהתאחדות הכדורגל האירופית לא כל כך אהבה את הקטע.
אופ"א הודיעה לירוקים על ניהול הטקס שהתקיים לפני המשחק ודי כעסו על כך שהקבוצה קיימה דקת דומייה רק לזכרם של הנרצחים הישראלים ו-239 החטופים ולא הזכירה גם את הקורבנות הפלסטינים. בקבוצה לא הסכימו לטקס יחד עם קורבנות עזה ועל כן עשויים לספוג קנס כספי גבוה. במכבי חיפה הודיעה בתגובה לאופ"א: "זה הסיפור שלנו, יותר מ-1,400 נרצחים, ביניהם תינוקות, ילדים, נשים שאף נאנסו, טבח מחריד, לא מדובר בשום סימטריה בין המקרים, החיילים שלנו יצאו למלחמה צודקת, מלחמת אין ברירה מול ארגון טרור רצחני וצמא דם, זו ההחלטה שלנו ואנחנו עומדים מאחוריה".

אופ"א מנגד טענה כי אם אין כוונה להזכיר את הקורבנות הפלסטינים הרי שמספיקה דקת דומיה בלבד וללא קיום טקס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שישלמו תוך מחאה ברורה ושההתאחדות הישראלית לכדורגל תכסה
    זאב 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הקנס
    סגור