עסקי ספורט

מביש: לצד תמונות החטופים - שחקנים החרימו את דקת הדומיה

לצד 30 אלף תמונות של החטופים, שהונחו ביציעי המגרש ביוזמתה של מכבי חיפה להעלאת המודעות בעולם, שני שחקני ויאריאל החליטו לבזות את זכר הנופלים והנרצחים, והחרימו את דקת הדומיה לזכרם
מערכת ice | 
שחקני ויאריאל (צילום הטוויטר הרשמי של ויאריאל)
מכבי חיפה נפגשה אמש (חמישי) למשחק במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית בלרנקה שבקפריסין, נגד ויאריאל הספרדית. ביוזמתם של הירוקים מהכרמל הונחו ביציעי האצטדיון 30 אלף תמונות של החטופים, אחת על כל כסא באצטדיון, להעלאת המודעות בעולם לנושא הכאוב. זאת בנוסף לבלונים כחולים ולבנים שנתלו ביציעים.
לפני שריקת הפתיחה, קיימו הקבוצות דקת דומיה לזכרם של הנרצחים בטבח האכזרי שביצעו מחבלי חמאס בבוקר ה-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה ודרום ישראל. על אף שמרבית שחקני הקבוצה הספרדית כיבדו את הטקס ועמדו, שני שחקני ויאריאל, איליאס אחומאש ממוצא מרוקאי ועיסא מאנדי האלג'יראי, החרימו את הטקס וביזו את זכר הנופלים. מהקבוצה הישראלית נמסר טרם המשחק: "מועדון כדורגל מכבי חיפה יזכור לנצח את 1,400 הנרצחים וההרוגים במתקפת הטרור ובמלחמה על הבית".
לאחר האירוע המביש הקבוצות שיחקו ומכבי חיפה אף הובילה ברוב דקות המשחק, עד הדקה ה-82 של המשחק, בה ויאריאל הצליחה להשוות את התוצאה וארבע דקות לאחר מכן גם כבשה את השער השני ושמרה על התוצאה 2-1 עד לסיום המשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה