עסקי ספורט

ליאו מסי בעד ישראל? "המומים, מגנים את מתקפות הטרור"

אינטר מיאמי, קבוצתו של ליאו מסי אשר נמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם, הוציאה הודעת גינוי למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס שהובילה למות של לפחות 900 נרצחים: "אנחנו המומים עמוקות מאובדנם של חיי חפים מפשע בישראל. אנחנו מגנים את מתקפות הטרור חסרות ההגיון ומתפללים עבור כל הקורבנות ואהוביהם. מי ייתן שהאהבה והשלום יגברו על השנאה והאלימות"
תום נחום | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת ביום הרביעי והקבינט המדיני-ביטחוני הודיע באופן רשמי - ישראל במלחמה. נכון לשעה זו נרצחו למעלה מ-900 ישראלים ומשרד הבריאות מעדכן על משרד הבריאות מעדכן על 605 פצועים המאושפזים בבתי החולים נכון ליום ב-9.10.23, בשעה 23:00, מהם 4 אנוש, 155 קשה, 187 בינוני ו-259 קל, בעוד מדובר בשלב זה על כ-130 חטופים ובני ערובה שנלקחו לתוך רצועת עזה.
עד כה פונו לבתי החולים 2741 פצועים, מהם: 25 אנוש, 363 קשה, 537 בינוני, 1391 קל, 98 חרדה ו-213 בהערכה רפואית. החל מאתמול קופות החולים יתנו מענה טיפולי נוסף לתמיכה רגשית של 3 שיחות טיפוליות על ידי אנשי המקצוע. מענה זה הוא בנוסף למוקדי החירום של קופות החולים שפורסמו. במקביל, הממשלה אישרה גיוס של עד 360 אלף חיילי מילואים בצו 8.

מי שבחרה להוציא גינוי פומבי היא אינטר מיאמי, מועדון הכדורגל שנמצא בבעלותו של דייויד בקהאם בין היתר ובשורותיו משחק כיום ליאו מסי, כמו גם סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, כאשר בהודעה שיצאה לרשתות החברתיות של המועדון האמריקאי נכתב כך: "אנחנו המומים עמוקות מאובדנם של חיי חפים מפשע בישראל. אנחנו מגנים את מתקפות הטרור חסרות ההגיון ומתפללים עבור כל הקורבנות ואהוביהם. מי ייתן שהאהבה והשלום יגברו על השנאה והאלימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה