בריאות

טיפות החלב נסגרו: משרד הבריאות במסר חשוב להורים

המרכזים לבריאות פעוטות עד 80 ק"מ מהרצועה לא יפעלו עד להודעה חדשה. המוקד הטלפוני יתוגבר ויערכו מפגשי אונליין להורים עם פסיכולוגיות ועובדות סוציאליות. בנוסף, צוות של אחיות, יועצות שינה ופגים יתן מענה בנושאים של הנקה, חיסונים ובעיות התפתחות
מערכת ice | 
פנקס חיסונים של טיפת חלב (ארכיון) (צילום חן לאופולד/פלאש 90)
בצל אירועי המערכה הכבדה שפוקדת את ישראל, משרד הבריאות מתגבר היום (שני) את מוקד טיפת החלב הטלפוני. המשרד יערוך מפגשי אונליין להורים עם פסיכולוגיות ועובדות סוציאליות מומחיות לטיפול בגיל הרך ובמצבי משבר. בשל המצב הביטחוני, לא מתקיימת כעת פעילות בטיפות החלב במרחק של עד 80 ק"מ מהרצועה.
משרד הבריאות יתגבר את הצוות במוקד טיפת החלב הטלפוני שפתוח בשגרה ובחירום. המוקד הטלפוני מאויש ע"י אחיות טיפת חלב, תזונאיות מומחיות לגיל הרך, יועצות הנקה, שינה ופגים, ונותן מענה בנושאי הדרכה לאחר לידה, טיפול ביילוד, תופעות לוואי לאחר חיסונים, התפתחות, הנקה, ייעוץ תזונתי, בכי ובעיות שינה.

ניתן ליצור קשר דרך מוקד קול הבריאות. השירות ינתן בשפות עברית, אנגלית, ערבית ורוסית. כחלק מהמשך התמיכה וליווי הורים ע"י אחיות טיפות החלב גם בימים אלו, יתקיימו מפגשים עם פסיכולוגיות ועו"סיות מומחיות לטיפול בגיל הרך ובמצבי משבר, באמצעות פלטפורמת "טיפונט".
 
המפגשים יתקיימו יחד עם אחיות טיפת חלב, על מנת לתמוך, לסייע ולתת כלים לתיווך המצב לילדים. פלטפורמת "טיפונט" שהתפתחה בתקופת הקורונה, נועדה למפגשים קבוצתיים וירטואליים להורים בהנחיית אחיות טיפת חלב, שמטרתה לתמוך בהורים ולקדם התפתחות ילדים, תוך הנגשת מידע רלוונטי ומתן מענה משלים ומקצועי לטווח הרחוק להורים כחלק משירותי טיפת חלב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה