עסקי ספורט

ערן זהבי מטיל פצצה: יחזור למדי נבחרת ישראל?

למרות פרשת החדר ואי זימונו לנבחרת ישראל תחת הצוות המקצועי הנוכחי, קשר-חלוץ מכבי תל אביב לא מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים למרות גילו ואמירתו של המנהל המקצועי יוסי בניון כי לא יזומן לנבחרת עד סיום קמפיין מוקדמות היורו
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום עוז מועלם)

האם ערן זהבי בדרך חזרה למדי נבחרת ישראל? Ynet מפרסמים כי כוכב מכבי תל אביב וכובש הכי גדול בתולדות הנבחרת, לא מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים, זאת למרות פרשת החדר והראיון אותו העניק המנהל המקצועי יוסי בניון לידיעות אחרונות, בו אמר כי זהבי לא יזומן עד לסיום קמפיין מוקדמות היורו בחודש הבא.

כזכור, עם מינויו של אלון חזן למאמנה של נבחרת ישראל והנהלים אותם קבע המנהל המקצועי יוסי בניון, התפוצצה פרשת החדר המפורסמת, שגרמה לאי זימונו של כוכב מכבי תל אביב, בגלל שלא הסכים לחלוק חדר במלון עם שחקן נוסף. ביקורות רבות הושמעו על המהלך ועל כך שנבחרת ישראל מפסידה את הכובש הגדול ביותר שלה. אך ככל הנראה למרות גילו 36 טוען זהבי כי הוא מסוגל לחזור למדי נבחרת ישראל בעתיד הקרוב.

זהבי כבש אמש נגד הפועל פ"ת את שערו הרביעי העונה בליגה, זאת למרות שהחמיץ שני פנדלים במשחק. בנוסף יש לו גם שלושה בישולים והוא מעורב בשבעה מתוך 15 השערים שכבשה מכבי תל אביב בליגה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה