עסקי ספורט

טירוף מסי במיאמי: כמה יעלה כרטיס לראות את הכוכב הארגנטינאי?

ליונל מסי יערוך בסוף השבוע הקרוב את הופעת הבכורה שלו במדי אינטר מיאמי במסגרת "גביע הליגות" ומחירי הכרטיסים למשחקו הראשון של הפרעוש מרקיעי שחקים, אז כמה נצטרך לשלם כדי לראות את מסי משחק?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)

ליונל מסי הודיע לפני כחודש וחצי שהוא מקבל את הצעתה של אינטר מיאמי ויחתום במדי הקבוצה, מאז מחכים האוהדים בארצות הברית להופעת הבכורה של הפרעוש שתקרה בסוף השבוע הקרוב אז תפגוש הקבוצה את קרוז אזול המקסיקנית במסגרת מפעל "גביע הליגות", מחירי הכרטיסים מרקיעים שחקים בכל יום שעובר זאת למרות מיקומה הנמוך של הקבוצה בתחתית האזור המזרחי.

בארצות הברית טענים כי מי שירצה לראות את הפרעוש בסוף השבוע הקרוב ממקום טוב ביציע יצטרך להיפרד מלא פחות מ-110,000 דולר, מחיר לכרטיס ממוצע עולה בסביבות 487,000 דולר כאשר כרטיס למשחק בעונה שעברה עלה פחות מ-200 דולר, לעומת זאת כרטיס למשחק הבכורה של מסי בליגה נגד שארלוט בעוד כחודש יעלה החל מ-288 דולר עלייה של קרוב ל900 אחוזים כאשר באופן כללי מאז הצטרפותו של הפרעוש לקבוצה המחירים למשחקי הקבוצה הרקיעו שחקים בכמעט 700 אחוזים!!.

על אינטר מיאמי עוברת עונה לא פשוטה כאשר הקבוצה מדורגת אחרונה בחוף המזרחי והיא תצטרך נס כדי להשתחל לפלייאוף, אולי צירופם של מסי ובוסקטס ייתנו לה את הדחיפה לה היא זקוקה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה