עסקי ספורט

מייקל ג'ורדן מרים ידיים: ימכור את השארלוט הורנטס ב-3 מיליארד דולר

מייקל ג'ורדן ימכור את חלקו בקבוצת הכדורסל, השארלוט הורנטס. אף שג'ורדן היה בעלים חלקי כבר משנת 2006, הוא שימש כבעלים העיקרי ב-13 השנים האחרונות, ואלו לא בדיוק הניבו את הפירות הרצויים
מערכת ice | 
מייקל גורדן במדי השיקגו בולס (צילום פייסבוק)

17 שנה הספיקו לאגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן. בשבוע החולף דווח כי הכדורסלן ימכור את חלקו בקבוצת הכדורסל, השארלוט הורנטס. אף שג'ורדן היה בעלים חלקי כבר משנת 2006, הוא שימש כבעלים העיקרי ב-13 השנים האחרונות, ואלו לא בדיוק הניבו את הפירות הרצויים עבור הכוכב.

מי שעתידה לרכוש את הקבוצה מידיו של ג'ורדן היא קבוצת רכישה והסכום המוערך הוא כ-3 מיליארד דולר. ג'ורדן לא יזכה לראות את כל הסכום, אך ההערכה היא כי הוא ייצא מורווח בכמה מאות מיליונים, כך על פי הכתב הספורט הנודע אדריאן ווג'נרובסקי. השמות המוכרים ביותר בקבוצה שעתידה לקחת לידיה את ניהול קבוצת הכדרוסל המקרטעת הם ריק שאנל, שכבר נמצא בבעלות חלקית על קבוצת אטלנטה הוקס, וגבריאל פלוטקין שלו כבר בעלות מעטה בשארלוט הורנטס.
 


בעת זו לא ידוע אם הנהלת ה-NBA תאשר את הרכישה הזו, וזו נדרשת כדי שהיא תוכל להתרחש. כמו כן, לא ידוע אם ישנו סייג בכך שלשאנל יש בעלות בקבוצה אחרת באותה ליגה.

ג'ורדן כאמור הפך להיות בעלים חלקי של הקבוצה בשנת 2006 ובשנת 2012 הפך לבעלים המלא. עם זאת זה לא ממש עזר לקבוצה להמריא. בפרק זמן זה הוא קיבל לא מעט ביקורות נוקשות על אופן הניהול שלו וכמובן על הכשלונות הרבים של הקבוצה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה