עסקי ספורט

הישג לנבחרת הכדורסל בכיסאות גלגלים: זו העיר שזכתה בגביע

קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים מבית הלוחם בתל־אביב ניצחה את כרישי חדרה-חיפה, 39:42. כך הקבוצה הפכה למחזיקה בגביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים
מערכת ice | 
נבחרת בית הלוחם תל אביב (צילום קרן איזיקסון)
רגע מרגש בספורט הישראלי: קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים מבית הלוחם בתל־אביב ניצחה הערב (חמישי) את כרישי חדרה-חיפה, 39:42. כך הקבוצה הפכה למחזיקה בגביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים.
בתום המשחק נמצא כי בן רייס הצטיין עם 12 נקודות לזכות המנצחת. במשחק, שהתקיים באולם היובל בהרצליה, נכחו מאות צופים שעודדו את שני הצדדים.
עו״ד עידן קלימן יו"ר ארגון נכי צה"ל, מסר: "אני גאה בשחקנים הנהדרים של בית הלוחם תל־אביב וחיפה על משחק לחימה חסר פשרות ומברך את התל אביבים על הניצחון המרשים, ששייך לכל ארגון נכי צה"ל. כמי שרואה אותם יום יום על המגרש הם תמיד מזכירים שאין מכשול או פציעה שהאדם אינו יכול לעבור, והחיים מלאים בניצחונות עבור מי שמתמסר ומשקיע".
קבוצת הכדורסל מתל־אביב היא לא היחידה שהגיעה להישגים השבוע. נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 20 המשיכה את ריצת המונדיאליטו המדהימה שלה השבוע עם שער דרמטי בדקה ה-97 והביסה את אוזבקיסטן 1-0. הנציחון בסנטיאגו דל אסטרו בארגנטינה הגיע ימים ספורים לאחר שנבחרת הנוער השיגה את הניצחון הראשון אי פעם של ישראל בטורניר של פיפ"א, עם ניצחון פרוע של 2-1 על יפן.

צילום: קרן איזיקסון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה