עסקי ספורט

ליאו מסי נפרד מאירופה: כמה ירוויח בקבוצתו החדשה והמפתיעה?

ליאו מסי צפוי לעבור ולשחק בקבוצת אינטר מיאמי של דיוויד בקהאם מליגת ה-MLS, ובארצות הברית מדווחים ששכרו אמור לעמוד על 54 מיליון דולר, כל עונה למשך ארבע עונות
מערכת ice |  1
השטרות של ליאו מסי (צילום אינסטגרם)
ליאו מסי ממשיך להיות השם המבוקש ביותר בכדורגל העולמי, אבל נראה שהפור כבר נפל על היעד החדש שלו. אחרי שעזב באופן רשמי את פאריס סן ז'רמן אחרי שתי עונות במועדון, הפרעוש יעשה בקרוב את דרכו ליעד חדש, כאשר עולם הכדורגל בטירוף לקראת ההחלטה של הפרעוש ונראה שמדובר באינטר מיאמי של דייויד בקהאם מליגת ה-MLS האמריקאית.
על פי דיווחים היום (רביעי) בתקשורת הספרדית והארגנטינאית, נראה שהכוכב בדרך לקבל החלטה סופית. על פי הדיווחים, מסי בחר לשחק באקבוצת הכדורגל שנמצאת בבעלותו של כוכב הכדורגל בעבר, שמתחילה את פעילותה ואמורה להיות אטרקציה אמיתית. על פי הדיווחים, חוזהו יעמוד על 54 מיליון דולר לעונה למשך ארבע עונות.
נוסף על כך, ב"אתלטיק" דיווחו כי בארצות הברית מנסים לייצר הסכם שימשוך את מסי לעסקה גדולה, ויעבור לליגה המקומית, מה שיקפיץ אותה משמעותית וימשוך אליה צופים רבים. על פי הדיווחים, חלק מהסכום של העסקה יגיע מחברות ענק כמו אדידס ואפל, שהסכימו לחלוק רווחים עם הפרעוש.
על פי הדיווח, בכירים ב-MLS ואפל דנו על אפשרות להציע לפרעוש אחוזים מהרווח של משתמשים שיגיעו אל החבילה שלה,  “MLS Season Pass”. אדידס גם היא מציעה לחלק רווחים לכוכב, שיעלה מהרווחים של החברה כתוצאה מהמעורבות שלו בליגה, כאשר לפרעוש יש חוזה עם אדידס שנחתם עוד ב-2006.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיס ורונאלדו - סופו של דור ! (ל"ת)
    שלומי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור