עסקי ספורט

משטרת ישראל תחקור את שחקני מכבי חיפה: זו הסיבה

משטרת ישראל נלחמת באלימות בכדורגל הישראלי. אתמול (ראשון) החליטה משטרת ישראל לחקור את שני שחקני מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני וסאן מנחם, בעקבות הדלקת אבוקות בסוף המשחק מול הפועל ירושלים
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אתמול (ראשון) משטרת ישראל הודיעה כי החליטה לפתוח בחקירה נגד שניים משחקני אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני וסאן מנחם, והסיבה מפתיעה. השניים נצפו במהלך החגיגות של הקבוצה לאחר הניצחון במחזור האחרון 1:5 על הפועל ירושלים כשהם מדליקים אבוקות ועולים למגרש.
בהודעה ממשטרת ישראל הסבירו כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד גילויי אלימות במגרשי הספורט וסביבתם במטרה לאפשר לאוהדים השונים חוויית ספורט מהנה ונטולת אלימות".

אז בעוד במשטרה החליטו שדין שחקנים כדין אוהדים, נראה כי ישנם אירועי אלימות קשים הרבה יותר בספורט הישראלי שלא טופלו או קיבלו התייחסות פחותה. עוד מוקדם לדעת אם מדובר בשינוי מגמה של משטרת ישראל במטרה למגר את האלימות במגרשים.
בתוך כך, אתמול חגגה האלופה הירוקה את האליפות בחגיגה בה לקחו חלק כ-60 אלף אוהדים. השחקנים הניפו את צלחת האליפות והזמר יהודה פוליקר ביצע את שיר האליפות.
המאמן העוזב, ברק בכר, הודה לאוהדים ואמר "תודה רבה על שלוש שנים מרגשות. השיא הגיע אתמול. קיבלתי המון אהבה. אני מעריך ואוהב אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה