עסקי ספורט

העירייה תממן חגיגת אליפות למכבי חיפה ב-1.3 מיליון שקל

מכבי חיפה זכתה בעונה הנוכחית באליפות שלישית ברציפות ובעיריית חיפה לא מפספסים הזדמנות לחגוג. הערב תיערך חגיגת ענק תחת הכותרת "חגיגות מעולם אחר" באצטדיון סמי עופר, בנוכחות 30 אלף אוהדים ובהשקעה של לא פחות מ-1.3 מיליון שקל
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
מכבי חיפה זכתה בעונה הנוכחית באליפות שלישית ברציפות ובעיריית חיפה לא מפספסים הזדמנות לחגוג. על פי דיווחים ב-ONE, הערב תיערך חגיגת ענק תחת הכותרת "חגיגות מעולם אחר" באצטדיון סמי עופר, בנוכחות 30 אלף אוהדים ובהשקעה של לא פחות מ-1.3 מיליון שקל.
אז מאיפה מגיע הכסף? ובכן מתברר כי המממנת העיקרית של האירוע היא עיריית חיפה וכי היא גם מארגנת את כל המאורע. משמע, העירייה השקיעה 1.2 מיליון שקל, והמועדון יתרום רק 100 אלף שקל להילולה. החגיגות יחלו בשעה 18:30 וצפויים להופיע בה זמרים מובילים, בהם יהודה פוליקר, בניה ברבי, סטטיק, נסרין ועוד. במקום יוצבו גם דוכני אוכל והכניסה לאורחים תהיה בחינם.
כזכור, בשנה שעבר הסיפור היה די דומה, אם כי בהשקעה של רק מיליון שקלים, גם כן במימון עיקרי של העירייה. לפני שנתיים לא צוינה הזכייה באליפות בטענה שהמשטרה לא נערכה באופן מספק לקראת אירוע כזה. 
בנושא מימון, אחר בשבוע שעבר נחשף כי תודות לזכייה הרצופה של מכבי חיפה, המועדון יספק מענק לשחקנים בסך 100 אלף שקל כל אחד, כולל למאמן (שזו הייתה העונה האחרונה שלו עם הקבוצה), כולל לצוות הרחב יותר במועדון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה