עסקי ספורט

איסתא ספורט ו"הפודיום" לוקחים אותכם לברנבאו

כחלק מהשת"פ, השתיים משווקות חבילות לחצאי הגמר ולגמר ליגת האלופות שילוו על ידי נבחרת הפדוקאסט
מערכת ice | 
אורן יוסיפוביץ ודור הופמן (צילום רז זהבי)
איסתא ספורט, חברת תיירות תוכן הגדולה בישראל, ופודקאסט הספורט "הפודיום" יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לאוהבי הספורט שיקח את חוויית הצפייה צעד אחד קדימה.

כמידי שנה איסתא ספורט מטיסה אלפי ישראלים לצפות במשחקי ההכרעה של ליגת האלופות ב"לייב". אמנם חווית הצפייה באצטדיונים באירופה מרגשת לכשעצמה, אך בחברה חשבו על דרך לשדרג אותה אף יותר. במסגרת שיתוף פעולה בין איסתא ספורט לפודיום, פודקאסט הספורט המושמע ביותר, השתיים משווקות חבילות לחצאי הגמר ולגמר ליגת האלופות שילוו על ידי נבחרת פדוקאסט הפודיום.
בחבילה האוהדים יעברו סיור באצטדיון ובמוזיאון של ריאל מדריד בליווי של אורן יוסיפוביץ' ודור הופמן, יצפו בהקלטת לייב של פרק הפודיום, יאזינו להרצאה מעניינת על המונדיאל ויעברו עוד המון חוויות שיעסקו בכדורגל טוב, סיפורים מעניינים ומאחורי הקלעים של ענף הספורט הזה.
החבילה למדריד היא רק סנונית ראשונה במסגרת השת"פ, שבמהלכו יושקו חבילות לענף הטניס, למרוצי הפורמולה1 ואף להופעות הגדולות באירופה. גם איסתא ספורט וגם בית הפודיום נרגשים להביא ערך וחווית money can't buy experience  ללקוחות ולמאזינים שלהם באמצעות שותפות זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה