עסקי ספורט

השדר האגדי מת בגיל 77: "הקול של הכדורגל"

ג'ון מוטסון, אחד השדרים האגדיים והמוכרים ביותר, שעבד במשך כ-48 שנה ברשת BBC וכונה על ידי רבים פס הקול של הכדורגל, הלך לעולמו בגיל 77 בלבד
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
אם שיחקתם במשחק FIFA מאז שנות ה-90 המוקדמות, אז הקול של ג'ון מוטסון בוודאי מוכר לכם מהם והיה חלק מפסקול הילדות שלכם, כשהעברתם שעות על גבי שעות שהוא שידר עבורכם את מה שקרה במשחק במחשב או בקונסולה.
אבל היום (חמישי) חובבי הספורט והגיימינג חוו אבל גדול יחד עם כל עולם הכדורגל, בדגש על הכדורגל האנגלי בפרט. מוטסון, אחד השדרים האגדיים והמוכרים ביותר, שעבד במשך כ-48 שנה ברשת BBC וכונה על ידי רבים פס הקול של הכדורגל, הלך לעולמו בגיל 77 בלבד.

כמובן שמעבר לשידור אלפי משחקי כדורגל במהלך השנים, מוטסון, גם מוכר לציבור הרחב בזכות הקול שסיפק לטובת סדרת משחקי הווידאו FIFA, כשבקריירה הארוכה והעשירה שלו שידר בעשרה מונדיאלים, עשר אליפויות אירופה ולא פחות מ-29 משחקי גמר גביע אנגלי.
 
מוטסון החל את דרכו ככתב בעיתון מקומי, לפני שהצטרף ב-1968 כשדר ב-RADIO 2 של ה-BBC. בשנת 2001, קיבל תואר אבירות מהמלכה. הוא פרש מעבודתו כשדר בסיום עונת 2017/18 וקולו עדיין צרוב בראשם של חובבי הענף.
כוכב ליברפול לשעבר, ג'ימי קראגר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אגדה של המשחק. כל כך הרבה מאיתנו גדלו על הקול שלו שתיאר לנו את השערים והאירועים במשחקים. אובדן עצוב עבור כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה