עסקי ספורט

נבחרת ישראל מתכוננת למשחקים עם מדידות לחליפות BOSS

חברי הצוות המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל הגיעו היום לסניף של פקטורי 54 בקניון ארנה, שם הותאמו להם חליפות של בית האופנה BOSS
מערכת ice | 
צוות נבחרת ישראל (צילום יחצ)
הצוות המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל הגיעו היום בבוקר (ד') למדידות בסניף פקטורי 54 בקניון ארה. במסגרת המדידות הותאמו עבורם חליפות של בית האופנה BOSS. במדידות נכחו המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון, המאמן אלון חזן ומשה סיני אחראי הסקאוטינג בתאחדות.
הצוות פגש בחנות את דני אריס המומחה המומחה בהתאמת חליפות בפקטורי 54. החליפות החדשות הותאמו במיוחד לנבחרת ומאופיינים בקווים צעירים ובצבעי כחול נייבי. לפני מספר חודשים שחקני הנבחרת עצמם נכחו בהשקת המדים החדשים שעוצבו על ידי מותג האופנה PUMA.
לאחרונה דווח כי הנבחרת עדיין פתוחה לחזרתו של ערן זהבי לסגל השחקנים, אם יסכים בכל זאת לחלוק חדר עם שחקן אחר. כזכור, זהבי פרש מהנבחרת לאחר שפורסם כי אינו רוצה לחלוק חדר עם שחקן אחר וכי פרטיותו חשובה לו. המנהל המקצועי בניון סירב לבוא לקראת זהבי בנושא ומטעם הנבחרת נמסר כי זהבי לא יהיה חלק מהנבחרת בעקבות חילוקי דעות מקצועיים.
זהבי מצדו כתב כך: "הנבחרת תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות אצלי וזה לא השתנה. אבל המקצוענות מבחינתי לא פחות חשובה מסדר העדיפויות. ברגע שאני לא יכול להביא את המקצוענות ואת הדרישה שלי מעצמי, עדיף שלא אהיה. הדלת שלי תמיד פתוחה. גם במכבי אני בחדר לבד. לא כי אני שחצן ולא כי אני פרימדונה. יש הרגלים שאני צריך לעשות לפני כל משחק. אני לא רוצה להפריע לאיש ולא רוצה שיפריעו לי. אני רגיל לישון מוקדם ורגיל לקום מוקדם. זה הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה