עסקי ספורט

ליאו מסי יצטרף לטרנד? חברו הטוב מנבחרת ארגנטינה בקעקוע חדש

פאפו גומס, חברו הטוב של ליאו מסי מנבחרת ארגנטינה, קעקע על גופו ראת הרגע האייקוני בו שוער הנבחרת, אמיליאנו מרטינס, הציל את ארגנטינה מול צרפת רגע לפני דו קרב הפנדלים בו האלביסטה ניצחו. צפו
מערכת ice |  3
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. הפרעוש רשם את ההישג הגדול ביותר שלו עד היום בקריירה העשירה ורבת ההישגים שלו, כאשר זכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים על צרפת אחרי 3:3 מטורף ב-120, אחרי שמסי בעצמו כבש שני שערים.

רגע לפני תום המשחק, שוער נבחרת ארגנטינה, אמיליאנו מרטינס, רשם את אחת ההצלות הגדולות בתולדות המונדיאל והשאיר את ארגנטינה בחיים, הצלה שעזרה לה בסופו של דבר לנצח בפנדלים ולזכות בתואר הנכסף.
 

בתקופה האחרונה ישנו טרנד כאשר שחקנים רבים ואוהדים של נבחרת ארגנטינה מקעקעים על גופם את הרגע האייקוני של ההצלה של מרטינס באחד על אחד, כאשר פאפו גומס, חברו הטוב של ליאו מסי לנבחרת, קעקע גם הוא את הרגע האייקוני, בתוספת של שני קעקועים - אחד של גביע העולם, ואחד של החולצה שלו במדי נבחרת ארגנטינה בה הוא משחק עם המספר הקבוע על גבו, מספר 17. האם ליאו מסי יילך בעקבותיו ויצטרף לטרנד? 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    די כבר עם טרנד הקעקועים המזעזע !
    גל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסי כבר מקועקע מספיק!! טרנד מגעיל בעיני לקעקע את כל הגוף! יש לו 3 ילדים קטנים. אי זה מסר זה מעביר להם? אם עושים קעקועים אז במידה. זה כבר מוגזם,מכוער ובלתי הפיך!
    סגור
  • 2.
    שיקעקעו את האמת הנצחית:
    63 שנה במגרש 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    PELE -THE KING THE ONLY 10 IS NUMBER 1 !!!
    סגור
  • 1.
    שיקעקעו את האמת הנצחית:
    63 שנה במגרש 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    PELE -THE KING THE ONLY 10 IS NUMBER 1 !!!
    סגור