עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בהלם: נקלע לקרב הזוי עם חברו לקבוצה החדשה

כריסטיאנו רונאלדו חתם באל נאסר הסעודית וקיבל את המספר 7 איתו הוא כל כך מזוהה. אבל כעת נחשף כי דרמה גדולה התרחשה מאחורי הקלעים כאשר ז'לולידיאן מאשריפוב, שחקן הקבוצה הסעודית שמחזיק באותו מספר, סירב לשחרר אותו עבור הכוכב הפורטוגלי ונזרק מהקבוצה
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר (צילום אל נאסר)
יומיים אחרי שכריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, חתם בקבוצת אל נאסר הסעודית עד 2025 תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה, ולמרות התגובות המלגלגות בעולם, אוהדי הקבוצה כבר לא יכולים לחכות.
בסוף השבוע האחרון, קבוצתו החדשה שיחקה במסגרת הליגה הסעודית נגד אל חאליג' (ניצחה 0:1) ובדקה השביעית זה קרה. הקהל החל לשיר לכבודו של רונאלדו ושר "רונאלדו, רונאלדו, סיוווווו", קראו "אני אוהב אותך רונאלדו", הניפו דגלי פורטוגל ואף הצדיעו לכוכב הגדול.
היום (שני) נודע כי דווקא לא כולם מרוצים מהגעתו של הכוכב הגדול לקבוצה הסעודית. מסתבר כי אחד מהכוכבים של הקבוצה, ז'לולידיאן מאשריפוב האוזבקי, שמחזיק במספר 7 על גב חולצתו, אותו מספר שכל כך מזוהה עם הכוכב הפורטוגלי, סירב לוותר עבור רונאלדו על המספר, כשהמועדון הציע לו בתמורה את ללבוש את המספר 77 על חולצתו. 
מאשריפוב סירב בתוקף להצעה של הקבוצה, שממש לא נותרה אדישה לסיפור ההזוי הזה והחליטה לבטל עמו את החוזה ולשחרר אותו באופן מיידי מהקבוצה. השחקנן מצידו, פספס הזדמנות חד פעמית לשתף פעולה עם הכוכב הגדול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה