עסקי ספורט

דרמה במכבי תל אביב: היעד הבא של ניקולה ווייצ'יץ' נחשף

דרמה גדולה בקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב: ניקולה ווייצ'יץ', המנהל המקצועי של הקבוצה, בדרך לעזוב את המועדון ולעזור לפרויקט חדש שנפתח בדובאי בו תיפתח קבוצת יורוליג חדשה שתגיע מהמרץ היישר לאירופה
מערכת ice |  1
ניקולה וויציץ (צילום מתוך אינסטגרם מכבי תל אביב)
דרמה גדולה בקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב: בפודקאסט פיני וצנצי מבית All•in הבית של הפודקסטים, אותו מנחים מאמן העבר והמנהל המקצועי של נבחרת ישראל, פיני גרשון, והעיתונאי נדב צנציפר, פורסם הערב (שני) לראשונה סיפור דרמטי במיוחד.
על פי הפרסום של השניים בפודקאסט, מנהל בכיר מאוד במכבי תל אביב עוזב לטובת ניהול קבוצת היורוליג שמוקמת באחת ממדינות המפרץ בתקציב שיא. על פי הפרסום, ניקולה ווייצ'יץ', המנהל המקצועי של הקבוצה הצהובה מתל אביב, בדרך לעזוב לקבוצת היורוליג החדשה שהולכות לקום בדובאי, ועשויה לשחק ביורוליג.
כזכור, רק בשבוע שעבר זכה ניקולה בכבוד גדול כאשר לפני משחקה של מכבי תל אביב ביורוליג שנערך בהיכל מנורה מבטחים מול ולנסיה, הוא נבחר לאגדת יורוליג וזכה לכבוד אדיר. בכך, הוא הפך לשחקן התשיעי בלבד שמוכרז כאגדת יורוליג.
הקודמים היו תיאו פאפאלוקאס, חואן קרלוס נבארו, רמונאס שישקאוסקאס, שארונאס יאסיקביצ'יוס, דימיטריס דיאמנטידיס, מירסאד טורצ'אן, ואסיליס ספאנוליס ופליפה רייס. יחד איתם הוגדרו כאגדות גם המאמן המנוח דושאן איבקוביץ' ושמעון מזרחי, היו"ר המיתולוגי של המועדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם דיאן בודירוגה (ל"ת)
    Mtlk 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור