עסקי ספורט

רגע לפני שהודח מיונייטד: מה הצחיק את כריסטיאנו רונאלדו?

עד שיעלו על כר הדשא לראשונה במונדיאל ביום חמישי, שחקני נבחרת  פורטוגל היו צריכים לצייר אחד את השני. התוצאה המצחיקה לפניכם
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
ביום חמישי הקרוב תיכנס נבחרת פורטוגל למעגל המשחקים במונדיאל, כשתשחק נגד גאנה. בינתיים עסוקים כוכבי הנבחרת כריסטיאנו רונאלדו ופפה לא רק באימונים והכנות, אלא גם בבידור עצמי כדי להעביר את הזמן.
זה התחיל מכך שמנהלי נבחרת פורטוגל הטילו על שחקניהם ביום שני בערב לצייר אחד את השני. רונאלדו בן ה-37 צייר דיוקן קריקטורה של חברו לשעבר מריאל מדריד, פפה. האחרון "החזיר" לכוכב הנבחרת, וצייר תמונה של רונאלדו. כנראה ששניהם מוכשרים יותר בכדורגל ופחות בציור, אבל את התוצאה אתם יכולים לראות בסרטון. בכל אופן זה מאוד הצחיק את שניהם שפרצו בצחוק גדול.

נראה שהיום רונאלדו כבר צוחק פחות, אחרי שמועדונו, מנצ'סטר יונייטד הטיל פצצה בכדורגל העולמי, והודיע על שחרורו של רונאלדו מהקבוצה. זאת, רגע לפני שרונאלדו עולה על הדשא בפעם האחרונה בקריירה שלו בתור שחקן פורטוגל במונדיאל. בהודעת המועדון של יונייטד נכתב: "בהחלטה הדדית, כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד באופן מיידי. המועדון מודה לו על תרומתו העצומה בשתי הקדנציות שלו במועדון".
 
הצעד לא בא בהפתעה, אחרי שרונאלדו לא השתלב ביונייטד מתחילת העונה, מיעט לשחק ולהבקיע. השיא היה שבראיון עיתונאי ביקר השחקן את המועדון ואת המאמן שלדבריו בגדו בו.
רונאלדו מסר בעקבות הודעת המועדון: "לאחר שיחות עם מנצ'סטר יונייטד, החלטנו בצורה הדדית על סיום מוקדם של החוזה בינינו. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואוהב את האוהדים, זה לעולם לא ישתנה. עם זאת, אני מרגיש שזה הזמן הנכון לחפש אתגר חדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה