עסקי ספורט

טירוף המונדיאל: תחזיות היקף ההימורים בארה"ב על משחקי הטורניר

הטורניר הגדול עוד רגע יוצא לדרך, את המהמרים בארצות הברית פחות מתלהבים מהאירוע ומעדיפים להשקיע את כספם בפוטבול וכדורסל מכללות
מערכת ice | 
גביע העולם בקטאר (צילום FIFA)
מונדיאל 2022 יוצא מחר (ראשון) לדרך, עם המשחק בין קטאר המארחת נגד אקוודור. אבל בעיצומה של עונת הפוטבול האמריקאי, יש חשש גובר בארצות הברית, שהבדלי שעות וה-NFL, עשויים לקחת מעט תשומת לב מהמונדיאל של השנה, עבור האוהדים בארה"ב. ג'וש שייפר, הכתב הכלכלי של יאהו, התראיין על הנושא והתבקש להתייחס אליו מהזווית של הימורי ספורט.
כך אמר הכתב: "נכנסתי להסתכל על זה וחשבתי, אלה הולכים להיות חודשיים גדולים עבור הימורי הספורט. כשחושבים על נובמבר, דצמבר, משלבים את המונדיאל. NBA היא כעת ענקית גם עבור הרבה מהימורים הללו. עונת NFL גם כן. אמרתי וואו, זאת הולכת להיות כנראה אחת מכמה צקופות ההימורים הגדולות ביותר שראינו אי פעם".
"אבל אז, דיברתי עם כמה מנכ"לים מהחברות הימורים והם אמרו שזה אכן הולך להיות נהדר, אבל הם היו מעדיפים את המונדיאל ביולי, כשזה רק באמצע עונת הבייסבול ואין הרבה דברים שקורים בעולם הספורט. ומשהו שבלט לי הוא, שמנכ"לית FanDuel, איימי האו, אמרה שאין כל כך הרבה כוכבים בכדורגל לאוהדי הכדורגל ארה"ב. יש את כריסטיאן פולישיץ' בנבחרת האמריקאית שכולנו מכירים ואוהבים ואנשים בהחלט יעודדו את נבחרת ארה"ב. אבל מעבר לזה, יש לך רק כמה כוכבים בינלאומיים כמו רונאלדו ומסי שאנשים יכולים למשוך את עצמם אליהם".
בהמשך, הכתב הכלכלי התייחס לתחזיות של איגוד ההימורים האמריקאי לעונת הספורט 2022-2023. הם העריכו כי 7.6 מיליארד דולר יומרו על הסופרבול, 3.1 מיליארד דולר על טורניר הגמר של כדורסל נבחרות, אבל רק 1.8 מיליארד דולר על המונדיאל השנה. בהחלט ניתן לראות שהציבור בארה"ב פחות מתלהב מהטורניר הגדול לעומת שאר העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה