עסקי ספורט

תמיכת 'ענק' ביהודים: שאקיל אוניל תוקף את קניה ווסט

אחרי ששאק תקף את הסלב התומך היחיד שלו -קיירי ארווינג, קניה ווסט פקפק ביושר של אוניל, שלא נשאר חייב: "מציע לך לסדר את ענייני המשפחה שלך"
מערכת ice |  1
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם)
קצת רקע: לאחר סערת ההערות האנטישמיות של קניה ווסט, אדם שנחלץ לתמיכתו הוא כוכב ה-NBA וחובב הקונספירציות - קיירי ארווינג. הכדורסלן שיתף ברשתות החברתיות לינק לסרט דוקו עם אלמנטים אנטישמיים, מאז הוא השועה על עדי הקבוצה שלו - ברוקלין נטס ובדומה לווסט, שאיבד את עסקת הנעליים שלו עם אדידס, קיירי איבד את העסקה שלו עם נייקי. ווסט אף שיתף את התמונ של ארווינג לאחרונה בטוויטר, ללא שום כיתוב.
איך זה מגיע לשאק? אוניל הוא אחד הפרשנים הפופולאריים והאהובים של הליגה הטובה בעולם. כאשר נאלץ להתייחס לסערה סביב קיירי ארווינג, כחלק מעבודתו, ההוא אמר "אני לא מאמין שאנחנו צריכים לדבר על מ שהאידיוט הזה עשה, מאשר על כדורסל". קניה, שלאחרונה עוסק במסרים ביזאריים ברשתות החברתיות לאנשים הקשורים באופן כזה או אחר לסערה סביבו, פנה לטוויטר בשביל להטיל ספר ביושרה של אוניל בעסקיו.
כך צייץ קניה: "שאק בעסקים עם ג'יימי סלטר (מיליארדר קנדי). ג'יימי אמר בהתחלה שהוא 50/50 עם דיוויד בקהאם ו-50/50 עם שאק. אמרתי 'ג'יימי...אין דבר כזה 50/50 בעסקים...אצל מי האחוז הנוסף עבור זכויות השליטה וההצבעה?'". שאק  לא נשאר חייב וצייץ את תגובתו לראפר: "תאמין לי שאתה לא מכיר אותי ככה. תדאג לגבי העסק שלך, ולצטט את קניה ווסט, שהיה פעם גדול, 'יש לי יותר כסף ממך, אז למה אקשיב לך'. קח את העצה שלי: תסדר את ענייני המשפחה שלך. שיהיה לך יום נפלא אחי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאקיל אוניל
    ענת 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה תותח...עובדה שמנהל החשבונות והעורך דין של שאק יהודים...שאפו
    סגור