עסקי ספורט

מכבי חיפה בדריכות שיא: קרב על 15 מיליון שקל

מכבי חיפה בכוננות בנפיקה: הירוקים מקווים להוציא נקודות מול הפורטוגלים ויקוו למעידה של יובנטוס מול פ.ס.ז' כדי לסיים במקום השלישי בבית שלהם בליגת האלופות בשמוביל לפלייאוף הליגה האירופית. המשמעות אם אכן הדבר יקרה: הכנסות של כ-15 מיליון שקלים
מערכת ice | 
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
מכבי חיפה, שרושמת עונה פשוט מופלאה מבחינתה, תנסה מחר (רביעי) להמשיך את המסע האירופי המדהים שלה כשתארח את בנפיקה ליסבון באצטדיון סמי עופר למשחק חשוב במיוחד, אחריו תוכל לסיים במקום השלישי בבית שלה בליגת האלופות על חשבון יובנטוס הגדולה ולהמשיך את דרכה באירופה בליגת האירופית.
מעבר לירידה לליגה האירופית והמשך העונה האירופית, המשמעות הכלכלית לירוקים של סיום במקום השלישי בבית היא הכנסה של למעלה מ-15 מיליון שקלים. החלוקה היא כזאת: כשמונה מיליון שקלים מענק דירוג, מענק של לפחות מיליון אורו בגין נקודה או יותר וכן מיליון אורו ממכירת כרטיסים בפלייאוף הליגה האירופית.
הירוקים דרוכים במיוחד לקראת המשחק החשוב, אך גם שם יודעים שהמשימה לא תהיה פשוטה כלל וכלל. הפורטוגלים שיגיעו לישראל נמצאים בתקופה חלומית. מלבד העובדה שהם מתחרים על המקום הראשון בבית מול פאריס סן ז'רמן האימתנית כששתי הקבוצות מחזיקות במאזן נקודות זהה (11). בנוסף, בנפיקה רושמת מאזן מרשים של 22 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות ותנסה להמשיך ברצף המדהים, בתקווה שיובנטוס תוציא נקודות מול פ.ס.ז' והיא תעלה מהמקום הראשון בבית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה