עסקי ספורט

ההכנות בשיאן: זה המלון אליו יגיעו שחקני יריבת מכבי חיפה

בשעות הערב צפויים לנחות שחקני בנפיקה יחד עם הצוות המקצועי הרחב שלהם לקראת המשחק הגורלי נגד מכבי חיפה ביום רביעי, הכנות בכרמל כבר החלו
מערכת ice |  3
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
מכבי חיפה תשחק ביום רביעי הקרוב נגד בנפיקה הפורטוגלית במסגרת מחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות. גורמים במכבי חיפה מתארים את המשחק כאחד המשחקים החשובים ביותר בתולדות המועדון, שכן במידה ומכבי חיפה לא תפסיד (תיקו או ניצחון) הקבוצה תרד לליגה האירופאית ולא תודח מהמסגרות האירופאיות. למעשה מדובר בהישג שיא עבור קבוצה ישראלית.

מלון דן כרמל (קרדיט: אורי אקרמן)
עד שריקת הפתיחה יש עוד כ-48 שעות אך ההכנות כבר החלו. הבוקר (שני) פורסם כי מלון דן כרמל יארח את קבוצת הפאר הפורטוגלית לקראת משחקה ביום רביעי. מדובר באותו המלון שאירח את קבוצת פריז סן ז'רמן ויובנטוס.
קבוצת הכדורגל בנפיקה על כל צוות האימון שלה והשחקנים יגיעו למלון דן כרמל מחר יום שלישי לקראת השעה 21:00 וישהו במלון עד יום חמישי בבוקר. מהמלון נמסר כי היום, הנהלת מלון דן כרמל בראשות בן ינובר מנכ"ל המלון תקיים במלון פגישה הכנה עם הצוות המקדים של קבוצת בנפיקה ליסבון כדי לסגור את כל הפרטים האחרונים לקראת הביקור.
 

עוד פורסם כי עבור בנפיקה הוקצו 54 חדרים במלון והיא תגיע עם השף הפרטי שלהם שיחד עם שף מלון דן כרמל יבנו לשחקני הקבוצה תפריט מיוחד שמורכב ממנות המותאמות לספורטאים, כולל ארוחה מיוחדת בלילה שאחרי המשחק ברביעי. לצד השף הפרטי הוקצו לבנפיקה חדרי טיפולים ומסאז'ים וחדר לרופא כדי להכשיר את שחקני הקבוצה למשחק החשוב והמכריע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארוחה אחת טובה
    חיפאי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומר משלשל בבקשה????
    סגור
  • 2.
    לא לשכוח לתת להם מהמתכון המיוחד (ל"ת)
    דדו 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא כל כך פשוט
    אניהו ירוק 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לזכות במקום השלישיולעלות לשמינית גמר הליגה האירופית לא די בתיקו או בניצחון אלא גם בהפסד (במקרה של ניצחון) של יובנטוס. אם שתיהן מנצחות צריך לנצח בהפרש שערים גדול יותר. תיקו של שתיהן מעלה את יובנטוס.
    סגור