עסקי ספורט

מכבי חיפה תגרור את מסי למשפט? הגישה תלונה נגד פ.ס.ז'

אכזבה במכבי חיפה. בפריז סן ז'רמן לא סיפקו 5% מהכרטיסים למשחק הקרוב בין השתיים, אך אצל הירוקים לא מצליחים לשנות את רוע הגזרה. בקבוצה פנו בהודעה רשמית לאוהדים עם הסברים
מערכת ice |  4
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
ביום שלישי הקרוב מכבי חיפה תגיע לפריז להתמודדות מול פריז סן ז'רמן המקומית במסגרת המחזור החמישי בליגת האלופות. בשבועות האחרונים התעסקו אוהדי האלופה בנוגע לסוגיית הקצאת הכרטיסים למשחק המבוקש בעיר האורות.
מכבי חיפה פרסמה הבוקר (חמישי) הודעה על מנת ולהבהיר את עניין הכרטיסים: "למשחק החוץ מול פריז סן ז'רמן הוקצו לטובת אוהדי הקבוצה 1500 כרטיסים בלבד. לצערנו, הכמות היא 900 כרטיסים פחות מהכמות שהיינו אמורים לקבל (5% מתכולת האצטדיון). במועדון עשו ועשים ככל הניתן בכדי לשנות החלטה מעוותת זו. לטובת העניין גייסנו את ראשי שגרירות ישראל בצרפת, משרד החוץ, משרד התרבות והספורט וההתאחדות לכדורגל, כולם נעתרו לסייע לנו ואנו מודים להם על כך".

פרט לניסיון עזרתה של הקבוצה מול גורמים רשמיים היא החליטה "בנוסף, הוגשה תלונה לאופ"א בבקשה לתקן את העוול. נענינו כי החלטת של רשויות המדינה גוברת על כל תקנה אחרת. המשמעות בשלב זה כי רק 1500 מאוהדי הקבוצה יוכלו לרכוש כרטיס למשחק".
הודעתה של האלופה הישראלית אינה מעודדת את אוהדיה שכן נשמע שהגיעו למבוי סתום. אופ"א העבירה את האחריות לרשויות בצרפת ונותר לקוות כי יתקיים לחץ מספיק חזק ומהיר כדי לאפשר ליותר אוהדי הירוקים להגיע ולאוהד את הקבוצה בפריז.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הצרפתים עומדים לפתוח את השושנה לחיפה (ל"ת)
    ניר 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי איך קשור מסי לסיפור?
    סמיון 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך חיפה תגרור את מסי למשפט? מה הוא עשה לה?
    סגור
  • 2.
    מי הכתב הזה?
    שפ 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הקשר למסי? ומי העורך שמאפשר כזאת רמה של כתיבה? בושה
    סגור
  • 1.
    דיי כבר עם רמאות (ל"ת)
    רוני 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור