עסקי ספורט

זה המקום בו היסטוריית הספורט היהודי נפגשת

היכן תוכלו למצוא במקום אחד את הגלשן עמו גל פרידמן במדליית זהב אולימפית, את חליפת הג'ודו עמה זכתה יעל ארד במדליה אולימפית ראשונה לישראל ואת גביע אליפות אירופה בכדורסל משנת 1977? מוזיאון הספורט היהודי ייפתח מחר ואת כל הפריטים האלה ועוד תוכלו למצוא
מערכת ice | 
ספר הכח וינה (צילום רפי דלויה)
מוזיאון הספורט היהודי ייפתח מחר (שישי) בכפר המכביה ברמת גן. המוזיאון, המשתרע על פי 1500 מ"ר, יציג למעלה מ-1000 פריטים אותנטיים ונדירים, החל מהמאה ה-19 ועד היום, המספרים את סיפורו של הספורט היהודי. בין המייצגים במוזיאון ניתן יהיה לראות את הגלשן עמו זכה גל פרידמן במדליית הזהב באולימפיאדת אתונה 2004, חליפת הג'ודו עמה זכתה יעל ארד במדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992 וגביע אליפות אירופה בכדורסל בו מכבי תל אביב ב-1977.
המוזיאון החדש מספר את סיפורו של הספורט הישראלי דרך שש תחנות: החזון, עם בתנועה, פרק השואה, תקומה, התגברות ונפש בריאה בגוף בריא. המוזיאון יהיה פתוח בין ה-7 באוקטובר ועד ה-17 באוקטובר.
"אנחנו גאים ונרגשים לפתוח את שעריו של מוזיאון הספורט היהודי העולמי הראשון, לאחר שנים של תכנון ובנייה", אמרה אסנת צור, מנהלת מוזיאון הספורט היהודי עולמי. "הסיור במוזיאון לקוח את המבקרים למסע מרגש ומעורר השראה המתחיל במאה ה-19, מתקדם אל ההווה וממשיך אל עתיד הספורט הישראלי. למבקרים במוזיאון, ילדים ומבוגרים כאחד, צפויה צוויה מרגשת ועוצמתית הנשענת על שלושה עוגנים משמעותיים: ספורט, יהדות וישראליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה