עסקי ספורט

חברת פינטק הישראלית Plus 500 מגיעה ל-NBA

שיקגו בולס וחברת הפינטק הבינלאומית הודיעו על הסכם חסות אסטרטגי רב שנתי

מערכת ice | 
Plus500 קבוצת הפינטק הגלובלית, הודיעה על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי עם שיקגו בולס, קבוצת הכדורסל האגדית ואחד ממותגי הספורט המובילים בעולם. שיתוף הפעולה של Plus500 והבולס מהווה את החסות הראשונה של החברה בספורט האמריקאי ויהיה הלוגו הראשון אי פעם אשר יופיע בחזית החולצות החימום של השיקגו בולס, וזאת לאחר שלוגו החברה התונסס על גבי המדים הרשמים של לא פחות משלושה מועדונים אירופיים בכירים בעונה הקודמת של ליגת האלופות.
Plus500 מפתחת ומפעילה פלטפורמות למסחר במגוון מוצרים פיננסים. שיתוף הפעולה עם השיקגו בולס מהווה צעד נוסף בהתפתחותה והתרחבותה של Plus500 אל שווקים ומוצרים חדשים ברחבי העולם לרבות ההתקדמות המשמעותית בשוק הצומח של המסחר בחוזים העתידים בארצות הברית וביסוס מעמדה של החברה כחברה טכנולוגית מובילת שוק.
במסגרת ההסכם בין חברת הפינטק לקבוצת ה-NBA, תוגדר Plus500 כ- Official Global Online Trading Partner של הבולס ותהנה מפרסום על חולצות החימום והז'קטים וממגוון נכסים פרסומיים נוספים, בין היתר, באיצטדיון האייקוני - היונייטד סנטר וברשתות חברתיות, כמו כן תקיים החברה פעילות למען הקהילה עם מועדון הכדורסל ושיתופי פעולה נוספים לחיזוק המותג של Plus500 בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה