עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל: התקרית החריגה עם האוהדת גרמה לסערה

תקרית מביכה לכריסטיאנו רונאלדו במהלך המשחק בליגה האירופית מול שריף טירספול. אוהדת שכל רצונה היה להצטלם עם השחקן סורבה בצורה בוטה
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
תקופה לא פשוטה עוברת על כריסטיאנו רונאלדו. מתחילת העונה הכוכב הפורטוגלי מסופסל על ידי מאמנו במנצ'סטר יונייטד, אריק טן-האח. השדים האדומים שפתחו עם שני הפסדי ליגה רצופים נכנסו לרצף של ארבעה ניצחונות בליגה כאשר רונאלדו לא פותח בהרכב והדבר יצר אצלו תסכול. אמש, יונייטד שיחקה מול הקבוצה המולדובית, שריף טריספול, וניצחה 0:2. הפורטוגלי, אשר פתח בהרכב לשם שינוי, הצליח לכבוש את שערו הראשון העונה.

אם היו כאלה שחשבו שהגול, שהיה ה-699 בקריירה, ירגיע אותו, אז טעות הייתה בידיהם. בסרטון קצר שפורסם ברשתות החברתיות נראה השחקן יורד לחדר ההלבשה עם סיום המחצית הראשונה ומתבקש על ידי אוהדת להצטלם. השחקן הדף את בקשתה של האוהדת בצורה מזלזלת והשאיר אותה המומה.  
 
רונאלדו אשר כל הקיץ ניסה לעזוב את יונייטד ולמצוא קבוצה המשחקת בליגת האלופות ללא הצלחה וזאת לאחר שנראה שהקבוצות בורחות ממנו נשאר בלית ברירה בשדים האדומים. הקבוצה המשחקת בליגה האירופית סיפקה לו חוויה שונה ואמש הוא כבש את שערו הראשון אי פעם במפעל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה