עסקי ספורט

לא רק מסי: זה מה שמחכה לאוהדי חיפה במשחק

לקראת המשחק המדובר שיערך הערב באצטדיון סמי עופר בחיפה בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן במסגרת ליגת האלופות, בו צפויים להיות נוכחים עשרות אלפי ישראלים, סלקום והוט מובייל יאפשרו לקוחותיהן באיצטדיון את כל יכולות דור 5 לטובת המשחק
מערכת ice | 
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
כל לקוחות סלקום והוט מובייל עם מכשיר תומך דור 5, שיגיעו למשחק ליגת האלופות הערב באצטדיון סמי עופר בחיפה בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן, ייהנו במהלך המשחק מיכולות הרשת המתקדמת המאפשרת יכולות גלישה מהירה גם במקרים בהם הרשת עמוסה, ללא עלות. 
שירותי דור 5 של סלקום יאפשרו לאוהדים באיצטדיון להעלות תמונות ו"סטורי" מהמשחק בזמן אמת, להתעדכן בתוצאות המשחקים המקבילים, לקבל עדכונים והתראות ואפילו לשדר בלייב לחברים מהמגרש את שחקני מכבי חיפה ומסי כשברקע המנון ליגת האלופות.
הפריסה האיכותית של סלקום באצטדיון מקנה לה את הכיסוי הטוב ביותר באיזור ומאפשרת לכלל לקוחותיה גלישה איכותית גם בצפיפות והתקהלות. סלקום פרסה בשנים האחרונות דור 5 גם בהיכל מנורה מבטחים ובאיצטדיון בלומפילד ובימים אלה עומלת על פריסה במוקדי ספורט נוספים. 
מסלקום נמסר: "סלקום גאה להמשיך להוביל את פריסת דור 5 בישראל, הרשת הסלולרית המתקדמת ביותר המאפשרת חווית גלישה מהירה ואיכותית, עכשיו גם באחד האיצטדיונים הגדולים בישראל. החברה ערה למצב הגלישה בארועי הספורט ההמוניים וממשיכה בפריסה על מנת להבטיח ללקוחותיה את הגלישה הטובה ביותר בבית ובחוץ". האפשרות תהיה פתוחה כמובן למכשירים תומכי דור 5 בלבד.
גם חברת HOT mobile כאמור הודיע כי תאפשר גלישה איכותית ומהירה ברשת דור 5, לכלל לקוחותיה שיגיעו לצפות בסדרת משחקי ליגת האלופות שיתקיימו בקרוב בסמי עופר.
לאחר שפרסה את אצטדיון סמי עופר והפכה אותו לאצטדיון הראשון שמרושת בדור 5, מודיעה היום חברת HOT mobile כי לקראת המשחק הראשון שיערך ביום רביעי הקרוב בין מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן באצטדיון סמי עופר כחלק ממשחקי ליגת האלופות, החברה תפתח לכלל לקוחותיה המחזיקים במכשיר תומך דור 5 את האפשרות לגלוש ברשת זו  ברחבי האצטדיון, וליהנות מחוויית גלישה משודרגת במהלך שלושת המשחקים במסגרת ליגת האלופות.
 
בתוך כך, פרישת רשת דור 5 תשדרג את חווית הביקור באצטדיון ותאפשר לאוהדים ליהנות מחוויית המגרש ובמקביל לצפות באיכות גבוהה, בעדכונים שוטפים, קבלת ניתוחים ופרשנויות, עדכון מהיר בהחלטות השופטים, צפייה בשידורים חוזרים ושיתוף מהמגרש בזמן אמת ובמהירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה