עסקי ספורט

צרות בסמי עופר? ההודעה שמכניסה את אוהדי מכבי חיפה ללחץ

סגירה של מתחמי האוכל והשתייה הצמודים לאצטדיון סמי עופר שבחיפה, מחשש לחיי אדם במהלך משחק הכדורגל מכבי חיפה - פאריס סן ז'רמן במסגרת ליגת האלופות? על פי הודעת המשטרה שהופצה בנושא, הובהר כי מדובר למעשה בלא יותר מאשר הודעת כזב שתוכנה אינו נכון
מערכת ice | 
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)

אמש (שלישי) הופצה ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ הודעה שעניינה "סגירת מתחמי האוכל והשתייה הצמודים לאצטדיון סמי עופר שבחיפה, מחשש לחיי אדם" במהלך משחק הכדורגל מכבי חיפה - פאריס סן ז'רמן במסגרת ליגת האלופות שייערך הערב.

על פי הודעת המשטרה שהופצה בנושא, הובהר כי מדובר למעשה בלא יותר מאשר הודעת כזב שתוכנה אינו נכון ועל כן נבקש שלא לפרסמה ולהימנע מהפצתה לאחרים. "יש להיצמד להודעות של דוברות המשטרה בלבד".
 


אגב, קודם לכן כבר הודיע אייל גולן כי הוא נאלץ לבטל את המופע שלו באמפי קריית מוצקין ב-11 באוקטובר, התאריך שבו אמור להיערך משחק הענק של מכבי חיפה נגד יובנטוס במסגרת ליגת האלופות, בשל החשש שחלק מהקהל יבחר במשחק על פני המופע.

הירוקים עתידים לארח את קבוצת הכוכבים של הקבוצה האיטלקית באצטדיון סמי עופר, שם עתידים לצפות כ-32 אלף אוהדים בסך הכל במשחק, כאשר אוהדים רבים יצפו במשחק דרך הטלוויזיה בבית או במקומות הבילוי, את אייל גולן זה שכנע כדי להזיז את המופע שלו ביום אחד כדי להימנע מהתנגשות עם הקרב בכרמל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה