עסקי ספורט

מאור בוזגלו יקבל 1.3 מיליון שקל: "חבל שזה נמרח"

הכדורגלן קיבל בתום שנתיים של מאבק משפטי, את הפיצוי המלא מהפועל תל אביב וטען: "יש כאן מסר לכל כדורגלן בישראל- אל תוותרו, תלחמו על מה שמגיע לכם (מקווה שבכלל לא שתצטרכו להתעסק בזה אלא רק במקצוע עצמו)"
מערכת ice | 
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק/ מאור בוזגלו)
סוף טוב לאחת הסאגות המפרכות בכדורגל הישראל. לאחר שפרש מכדורגל פעיל בגיל 34, מאור בוזגלו והפועל תל אביב הגיעו לסיכום ביניהם על הסדרת החוב והקבוצה פרסמה התנצלות. כמו כן, נחתם הסכם לפיו האדומים ישלמו לו השבוע את מלוא החוב בסך 1.3 מיליון שקלים.
בוזגלו כתב על כך באינסטגרם שלו: "אז זהו זה, סאגת בעלי הפועל תל אביב הגיעה לסיומה והכל בא על מקומו בשלום. שנתיים. שנתיים תמימות זה הזמן שלקח לי לקבל שכר עבודה שמגיע לי, אלו לצערי הם הפנים של הכדורגל בישראל. בסוף קיבלתי מה שהגיע לי ובאמת חבל שזה נמרח, יש כאן מסר לכל כדורגלן בישראל- אל תוותרו, תלחמו על מה שמגיע לכם (מקווה שבכלל לא שתצטרכו להתעסק בזה אלא רק במקצוע עצמו)".
 
בוזגלו המשיך: "נכון שלא נשברתי אבל זה לא היה פשוט והניסיון לגרום לשחקן להישבר על מנת שיוותר על שכר שמגיע לו- זו ״שיטה״ שצריך למגר. ״צדק צדק תרדוף״ כתוב בתורה והאמת? זה בדיוק מה שעשיתי".

לסיום הסביר: "בלי להתייאש, בלי להתפשר ובלי להרים ידיים, דרשתי בסה״כ את מה שמגיע לי. הטעם שנשאר אולי קצת מר בגלל הסיום של הקריירה שלי אבל לגימה טובה ממשקה של ״קוקו״ תעביר את זה בטוח ועכשיו ברצינות, זה מאחורינו, תודה לאל שנגמר וגם לעורכי הדין שלי רועי אלמדאי ושי אליאס"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה