עסקי ספורט

הפועל ב"ש באירופה: העלייה ששווה לאלונה ברקת מיליונים

הפועל באר שבע עלתה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג והבטיחה הכנסות של  3.24 מיליון יורו (2.94 על כניסה לשלב הבתים ועוד 300 אלף לפני כן עבור המוקדמות) עוד לפני מכירת כרטיסים והשגת נקודות
רעי שני | 
אלונה ברקת (צילום אינסטגרם)
שנה אחרי שהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג מול אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, הפועל באר שבע תיקנה את המצב וגרמה לבעלים אלונה ברקת להסיר דאגה מליבה אחרי שהעפילו לשב הבתים במפעל האירופי השלישי בחשיבותו.
האדומים התקשו מאוד מול קראיובה הרומנית, שעל הנייר קבוצה פחות טובה אך על המגרש הוכיחה שהיא בהחלט לא סתם הגיעה לשלב הפלייאוף, אך אחרי 2:2 בסיכום שני המשחקים היא עשתה את העבודה עם בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אחרי שעומרי גלזר, שידוע כשוער פנדלים אדיר עצר שניים כאלה ושלח אותה לשלב הבא.
בעקבות העלייה, שההגרלה אליה תהיה היום (שישי), הפועל באר שבע כבר עומדת על הכנסות של 3.24 מיליון יורו (2.94 על כניסה לשלב הבתים ועוד 300 אלף לפני כן עבור המוקדמות). כל ניצחון כעת יהיה שווה חצי מיליון יורו ותיקו יעניק 166 אלף יורו. המקום הראשון שווה 650 אלף והשני חצי הסכום. כל זה לפני הכנסות מכרטיסים, שכן הקבוצה תמכור בממוצע 12,000 כרטיסים למשחקי הבית, או מיני מנוי, שעשויים להכניס לה 3-4 מיליון שקלים ברוטו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה