עסקי ספורט

האם נמצא שחקן במנצ'סטר יונייטד שירוויח יותר מרונאלדו?

ה'מירור' האנגלי מדווח כי הקבוצה צפויה להציע לפול פוגבה הצרפתי להאריך את חוזהו בסכום של כחצי מיליון פאונד לשבוע, מה שיאפשר לו לחלוף על פני הפורטוגלי ולהפוך למשתכר הבכיר בפרמייר ליג. האם המהלך ייצא אל הפועל?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום טוויטר)
מנצ'סטר יונייטד עוברת את אחת העונות הקשות בתולדותיה, עם כישלון טוטאלי בכל המסגרות – מליגת האלופות ועד הליגה האנגלית, בה היא רחוקה ממקום בליגת האלופות בעונה הבאה. כאשר הפנים כבר לקיץ הקרוב, בקבוצה מעוניינים להשאיר את הקשר הצרפתי פול פוגבה, אלא שהפרט המעניין יותר נוגע לשכר שיוצע לפוגבה, שמסיים חוזה בתום העונה הנוכחית.

על פי הדיווח ב'מירור' האנגלי, יונייטד עשויה להציע לפוגבה חוזה עתק של כחצי מיליון פאונד לשבוע, מרביתו כשכר בסיס והשאר נגזרות של בונוסים שונים. אם אכן זה יקרה, צפוי קשרה של אלופת העולם לחלוף לא רק על פני כריסטיאנו רונאלדו, אלא להפוך למשתכר הבכיר ביותר בפרמייר ליג.
השמועה על החוזה האסטרונומי התפשטה כאש בשדה קוצים, ועל פי הערכות שחקנים ביונייטד צפויים לפתוח במרד במידה שהסכום האמור אכן ישולם לפוגבה, שירוויח פי 2 מחלק מהם. כאמור, המשתכר המוביל כרגע הוא רונאלדו, שמרוויח משכורת שבועית של 450 אלף פאונד. אחריו, נמצאים השוער דויד דה חאה (375 אלף), ג'יידון סאנצ'ו ורפאל וראן (300 אלף), ברונו פרננדש (250 אלף) והארי מגווייר (200 אלף).
 
באופן לא מפתיע, פוגבה מחוזר על ידי הגדולות של הכדורגל האירופי - פ.ס.ז', ריאל מדריד ויובנטוס. העונה הוא סבל מפציעה ארוכה ובמאזנו שער בודד ותשעה בישולים ב-25 הופעות בכל המסגרות. מעניין יהיה לראות האם יבחר להישאר במועדון בו הוא ממעט לשחק, או שישים פעמיו לקראת המונדיאל הקרוב לליגה הצרפתית, האיטלקית או הספרדית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה