עסקי ספורט

אמבפה נחשף אחרי פרשת האונס: "סובל מבעיות נפשיות, מכור לאלכוהול"

כוכב הכדורגל של ריאל מדיד, קיליאן אמבפה, מסתבך בגדול, אחרי שאישה טוענת כי הוא אנס אותה במלון בשבדיה בשבוע שעבר, והגישה נגדו תלונה רשמית. כעת, בתקשורת מדווחים כי אמבפה מתקפה להתאקלם במדריד: "הבעיות הנפשיות שלו הן ככל הנראה הסיבה לכך שהוא יוצא הרבה, ושותה הרבה אלכוהול"
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
טירוף בעולם הספורט. כוכב הכדורגל של ריאל מדיד ונבחרת צרפת, קיליאן אמבפה, נמצא במוקד חקירה משטרתית בשבדיה, זאת בעקבות חשדות לאונס ולהטרדה מינית, כך דווח אתמול (שלישי) על ידי התקשורת המקומית. אמבפה התייחס לדיווחים כ"פייק ניוז", אך ההאשמות כנגדו ממשיכות להעסיק את הרשויות.

על פי דיווח בעיתון השוודי "Expressen", האירוע המדובר התרחש ביום חמישי שעבר, במהלך שהותו של אמבפה בשבדיה עם חברים. באותו ערב, הוא נצפה במסעדת Chez Jolie ובמועדון V, לפני שחזר למלון Bank Hotel במרכז הבירה שטוקהולם. התלונה הוגשה למשטרה יומיים לאחר האירוע על ידי אישה שטענה כי אמבפה אנס אותה במלון, וצוות חקירה פורנזי הגיע לזירה ביום שני והחל לחקור את התלונה הקשה.
הבוקר (רביעי) התקשורת בספרד ובצרפת המשיכה לעסוק במרץ בנושא הכה חם הזה, אחרי שעיתונאי רומיין מולינה, העלה דיווח קשה מאוד בנוגע לכוכב הכדורגל הצרפתי כשכתב: "אמבפה מתקשה מבחינה מנטאלית מאז שהוא הגיע לריאל מדריד".
עוד טען העיתונאי כי "הבעיות הנפשיות שלו הן ככל הנראה הסיבה לכך שהוא יוצא הרבה, שותה הרבה ונהיה מכור לאלכוהול. גם ריאל מדריד העלתה שאלות בנוגע לסגנון החיים של אמבפה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה