עסקי ספורט

מועדון הכדורגל בדרך לפשיטת רגל: משבר כלכלי חמור ועונשים קשים

אנטליהספור, המועדון שסילק את הכוכב הישראלי שגיב יחזקאל בעקבות מלחמת חרבות ברזל, על סף פשיטת רגל: המצב הכלכלי הקשה של המועדון וכעת מחפשים נסים או עזרה מהאוהדים
מערכת ice |  3
כדורגל (צילום shutterstock)
עקב משבר כלכלי חמור, מועדון הכדורגל אנטליהספור הטורקית ניצב על סף פשיטת רגל, כשחובותיו העמוקים לא רק פוגעים בעובדים ובשחקנים הנוכחיים, אלא גם באלו שעזבו את המועדון, כולל שגיב יחזקאל, שחקן נבחרת ישראל. שמו של יחזקאל צף על פני השטח לאחר שהמועדון סילק אותו בעקבות מחווה למען החטופים בעזה, וכעת הוא מחכה לתשלום שמגיע לו בהתאם להחלטת אופ"א.
אנטליהספור חווה קשיים כלכליים חמורים, ולאחרונה נאסר עליה לבצע רכש של שחקנים חדשים, בין היתר בגלל חובות לקבוצות אחרות כמו הפועל באר שבע. סגן נשיא המועדון, לבנט אורדק, פנה לאוהדים במטרה להסביר את המצב הקשה ואפילו ציין את ההוצאות הגבוהות על ניקיון האצטדיון, שנגרמות בין היתר בעקבות פיצוח גרעינים ביציעים. הוא הדגיש את הצורך בתמיכה מהאוהדים כדי להבטיח את הישרדות המועדון.

אורדק ציין כי בעיר אנטליה קיימים אלפי בתי מלון, אך רובם לא תומכים במועדון. לדבריו, אם רק עשרה מתוך כמעט אלף המלונות בעיר היו תורמים כ-10,000 יורו בחודש, המצב הכלכלי היה משתנה לחלוטין. הוא הבטיח לאוהדים כי המועדון לא יפשוט רגל, וכי הם יעמדו בחובותיהם ויחזרו להתרומם.
אם המצב לא ישתפר, יש סכנה ששחקנים לא יקבלו את שכרם, דבר שיכול להוביל לעזיבתם ללא תמורה. זאת ועוד, ייתכן שרמזי ספורי, ששיחק בעבר בליגת העל, ימצא את דרכו חזרה לישראל. המצב הזה מדגיש את הקשיים שבהם נתונים המועדונים כיום, במיוחד כאשר לחץ כלכלי משפיע על יכולת השימור של שחקנים מוכשרים.
בהקשר זה, תהליך החזרת המועדון למסלול הנכון לא יהיה פשוט, אך התגייסות מצד אוהדים ושותפים עסקיים עשויה לסייע לו להחזיר את האמון ולהשיב את המועדון למעמדו בשוק. עתידו של אנטליהספור תלוי במידה רבה בשיתוף פעולה עם הקהילה וביכולת לייצר הכנסות קבועות שיבטיחו את יציבותו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגיע להם שייתפרקו הבני zונות (ל"ת)
    היהודי 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הגורל.....
    א. 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגורל יודע לסדר את הדברים הכי טוב.
    סגור
  • 1.
    מגיע לנבלות רק חבל שליחזקאל יהיה קשה לגבות את כספו (ל"ת)
    דני 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור