עסקי ספורט

מועדון הכדורגל הבכיר מתחדש: זה שיתוף הפעולה החדש

מועדון הכדורגל האדום מחיפה הודיע על שיתוף פעולה חדש עם חברת GO-OUT. במסגרת ההסכם, הכרטיסים למשחקי הקבוצה והמנויים יוצעו למכירה על ידי GO-OUT לשתי העונות הקרובות
מערכת ice | 
אוהדי הפועל חיפה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
מועדון כדורגל הפועל "לאוס מדיה" חיפה חתם על הסכם  עם חברת 'GO-OUT' לשיווק ומכירת כרטיסים ומנויים לשתי העונות הקרובות, במסגרת ההסכם החברה אף תשמש כספונסרית של האדומים.
חברת 'GO-OUT', היא פלטפורמה טכנולוגית אשר פועלת בלמעלה מ-10 מדינות ברחבי העולם ומאפשרת לקבוצות ספורט ולמארגני אירועי תרבות ובידור לנהל באופן עצמאי ונוח את מכירת הכרטיסים וניהול המינויים. 
במסגרת הסכם החסות שנחתם לשנתיים הקרובות חברת 'GO-OUT' תשמש כאחת מהספונסריות המרכזיות של המועדון. עוד סוכם בין המועדון לחברה על סדרת שיתופי פעולה בתחום קידום מכירות, קשרי אוהדים וקהילה ושיפור חווית הצפייה והמשתמש.
הבעלים יואב כץ, הודה למנכ"ל  'GO-OUT' יותם כהן על הבעת האמון במועדון ובירך אותו לרגל הצטרפותו למעגל הספונסרים התומכים במועדון ולמשפחת הפועל 'לאוס מדיה' חיפה.
יותם כהן: "אנו שמחים ונרגשים לשתף פעולה עם מועדון הכדורגל הפועל חיפה. אחד מהמועדונים המובילים והוותיקים בכדורגל הישראלי. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה וחווית המשתמש המתקדמת שלנו, תגדיל את הכנסות הקבוצה ממכירת כרטיסים ומנויים וכמובן תתרום לחוויית משתמש נוחה וקשר רציף עם האוהדים במטרה להגדיל את כמו האדומים ביציעים בשנים הקרובות". 
בימים הקרובים ובמקביל לכניסת חברת GO-OUT לשיתוף פעולה רשמי עם המועדון, תשיק הקבוצה קמפיין מנויים לעונה הקרובה ואף תציג את התלבושת הרשמית החדשה לעונת המשחקים 2024/2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה