עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' בדרך לעסקה מפתיעה: זו קבוצת הכדורגל שירכוש

אייל ברקוביץ', שהתעניין לאחרונה ברכישת מספר קבוצות כדורגל מהליגה הלאומית בישראל, נמצא במשא ומתן מתקדם מאוד לרכישת קבוצת הפועל נוף הגליל. כל הפרטים על העסקה המסתמנת
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום פלאש 90, shutterstock)
אייל ברקוביץ', מגיש הטלוויזיה בהווה וכוכב הכדורגל בעבר, מעוניין מזה תקופה לרכוש קבוצת כדורגל חדשה בישראל, ואחרי שירד ברגע האחרון מרכישת קבוצת הפועל רמת גן מהליגה הלאומית, ושמו קושר בעבר לרכישת הפועל ראשון לציון מהלאומית, היום (רביעי) נודע כי ברקוביץ' בדרך לעסקה מפתיעה במיוחד, כשהוא נמצא במשא ומתן מתקדם לרכישת קבוצת כדורגל אחרת מהליגה הלאומית - הפועל נוף הגליל.
על פי הפרסום ב"ערוץ הספורט", ברקוביץ' בדרך הנכונה לרכוש את הקבוצה, אחרי שכבר נוסח מתווה כספי בינו לבין העירייה המקומית בראשותו של ראש העיר רונן פלוט, כמו גם עקרונות לשיתוף פעולה. על פי המתכונן, ברקו ירכוש תחילה את קבוצת הבוגרים של המועדון, ואילו מחלקת הנוער תישאר בשלב הראשוני בבעלותה של העירייה.
הקבוצה שואפת לחזור ולהתמודד בליגת העל, והיא אף שואפת לצמרת הגבוהה שם. מי שמשמש כיום כמנכ"ל של הקבוצה הוא גיל ברעם, שעשוי להישאר בתפקיד גם אחרי שהקוסם ירכוש את הקבוצה.
כזכור, אחרי שנודע כי אייל ברקוביץ', אחד מגדולי הכדורגלנים בתולדות המדינה, נמצא על סף רכישת מועדון הפועל רמת גן, אחרי שהגיע להבנות עקרוניות עם בעלי המועדון הנוכחי, יהודה דולינר, על העברת הבעלות, מי שרכש את האורדונים בסופו של דבר הוא אמיר חמיאס מגבעתיים, שבבעלותו רשת חנויות בשר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה