השוק

אייל ברקוביץ' בחוץ: זה איש העסקים שרוכש במקומו את קבוצת הכדורגל

אחרי שאייל ברקוביץ' היה על סף רכישת קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן, איש העסקים אמיר חמיאס מגבעתיים, שבבעלותו רשת חנויות בשר, הקדים את הקוסם והשלים את רכישת הקבוצה מהליגה הלאומית
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום פלאש 90, shutterstock)
בעולם הכדורגל הישראלי מתרחשת דרמה מרתקת, אחרי שנודע כי אייל ברקוביץ', אחד מגדולי הכדורגלנים בתולדות המדינה, נמצא על סף רכישת מועדון הפועל רמת גן, אחרי שהגיע להבנות עקרוניות עם בעלי המועדון הנוכחי, יהודה דולינר, על העברת הבעלות.
אלא שהיום (שלישי) פורסם "בערוץ הספורט" כי ברקוביץ' ככל הנראה ירד מהעסקה, ולמועדון הכדורגל הפועל רמת גן, שמשחק בליגה הלאומית, יש רוכש חדש - איש העסקים אמיר חמיאס מגבעתיים, שבבעלותו רשת חנויות בשר.
ההודעה הזו אינה מפתיעה, שכן חמיאס נכנס כחבר הנהלה בהפועל רמת גן רק לפני חודשיים וחצי, אז הודיעה הקבוצה כי "מועדון הכדורגל הפועל רמת גן גבעתיים רוצה להודיע על שינויים בכוורת הניהולית. בעלי המועדון, יהודה דולינר ויו״ר המועדון, עינב חזנוולד, ממשיכים במועדון".
עוד נכתב על הצטרפותו של הבעלים החדש כי "בהמשך להודעה על עזיבתם של משה ואבישי היקרים, אנו מקבלים היום בברכה לעמדת חברי ההנהלה, את שחר רז, בעלי חברת הנדל״ן קונטמפו והספונסר הראשי שלנו בשנים האחרונות, יחד עם אמיר חמיאס, תושב גבעתיים, בעל רשת חנויות בשר שאף שימש בעבר כספונסר ראשי במועדון. אריאל ברק מצטרף אל השלישייה בתור מנהל אדמיניסטרטיבי של המועדון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה