עסקי ספורט

מלחמת הלוגו של הספורטאי האגדי: למי שייך הנמר?

שחקן הגולף האגדי טייגר וודס סיים את החוזה שלו עם נייקי אחרי 27 שנה ונערך להשיק קו בגדי גולף משלו; הלוגו של המותג החדש נתקל בהתנגדות מצד חברה העוסקת בייצור מוצרי קירור, המאשימה את וודס ש"חטף" את העיצוב
שרון בירקמן | 
טייגר וודס (צילום עריכה פקסלס)
סכסוך פרץ סביב הלוגו של חברת Sun Day Red, שבבעלות אגדת הגולף טייגר וודס, זאת בעקבות תלונה שהגישה חברת Tigeraire, יצרנית מוצרים לקירור לספורטאים ועובדי תעשייה, הטוענת כי הלוגו של המותג החדש מפר את זכויותיה.
Tigeraire הגישה התנגדות למשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי בטענה שחברת אופנת הספורט של וודס Sun Day Red "חטפה" את העיצוב שלה ושילבה אותו במותג שלה. כשהמגעים בין הצדדים כשלו, הגישה החברה של וודס תביעה שכנגד, בה נטען כי Tigeraire מנסה לסחוט את Sun Day Red ולנצל את מעמדה של האחרונה כחברה מצליחה ומשמעותית בשוק ודורשת מבית המשפט לדחות את הטענות כנגדה. "זו חברה קטנה שמנסה להפיק רווחים מבלגן משפטי תוך איום בתביעות ודרישות כספיות בלתי סבירות", נכתב בתביעה שכנגד.

כעת, החברה של וודס מעבירה את הדיונים בין הצדדים לבית המשפט הפדרלי. על פי המסמכים שהגישה, Sun Day Red טוענת כי ניסתה לפתור את המחלוקת במשא ומתן, אך Tigeraire הציגה דרישות כספיות מוגזמות והדגישה עד כמה היא נוכחת בתחרויות גולף, במטרה ליצור מצג שווא כאילו יש תחרות בין שתי החברות. מומחי משפט אמרו ל-CNBC כי העברת המחלוקת לזירה הפדרלית מייקרת את העלויות המשפטיות עבור החברה הקטנה; הדבר עשוי להשפיע על יכולתה להתמודד בתיק.
חברת בגדי הגולף Sun Day Red הושקה במאי השנה לאחר שוודס סיים שיתוף פעולה בן 27 שנים עם נייקי, יחד עם TaylorMade Golf, המתמחה בציוד לשחקני גולף. שם המותג הוא מחווה לכך שוודס תמיד לובש אדום בימי ראשון, והלוגו מתייחס ל-15 התארים בהם זכה במהלך הקריירה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה