עסקי ספורט

דרמה בספורט הישראלי: זו הבקשה החריגה של שחקני קבוצות הכדורסל

בעקבות המצב הביטחוני המורכב, קבוצות כדורסל ביקשו ממינהלת הליגה לדחות את פתיחת העונה בכמה ימים. הסיבה: השחקנים הזרים חוששים מקיום האירוע בתקופה מורכבת זו

מערכת ice | 
צילום Shutterstock
המתיחות הביטחונית הגוברת משפיעה גם על הספורט הישראלי. קבוצות כדורסל פנו למנהלת ליגת העל בכדורסל בבקשה לדחות את פתיחת העונה בכמה ימים. כידוע, אותו אירוע אמור להתרחש כבר ביום הראשון הקרוב, אך אותן קבוצות כדורסל מבקשות ממינהלת הליגה לבוא לקראתן בשלל חשש רב שקיים בקרב השחקנים הזרים. 
על פי הדיווח של אתר החדשות ynet, השחקנים הזרים של אותן קבוצות כדורסל מבקשים לבצע הערכת מצב בנושא. זאת במקביל לכך שהקבוצות נמצאות בימים אלו באירופה במסגרת משחקי ליגת האלופות של פיב"א (הפדרציה הבין־לאומית של הכדורסל), היורוקאפ והיורוליג. בינתיים, דווח כי נקבע כי כפתרון לאותה סוגיה, יש להחזיר את כל הקבוצה ארצה מלבד השחקנים הזרים.
כידוע, לאחרונה הודיעו במינהלת הליגה כי בהתאם להנחיות של פיקוד העורף, אירוע גמר גביע הווינר בין קבוצת מכבי תל אביב לקבוצת מכבי רמת גן, אשר היה אמור להיערך במוצאי שבת בהיכל הטוטו בחולון, לא יתקיים. כאשר יוחלט על מועד חלופי למשחק בין שתי הקבוצות, כלל האוהדים יעודכנו בהתאם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה