עסקי ספורט

מצמרר: ליגת העל בכדורסל חזרה עם קריאות לשחרור החטופים

יגת העל בכדורסל חזרה השבוע לפעילות, ובשעה זו מתקיים באולם 'היובל' בהרצליה המשחק בין בני הרצליה ומכבי רמת גן, במסגרתו התקיימו מחוות מרגשות הקוראות להחזרת החטופים, כמו גם אירוח של 100 ילדים מפונים מהעוטף. צפו בתמונות המרגשות
מערכת ice | 
תמונות החטופים בהרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (רביעי) ליומה ה-54 של לחימה, ליגת העל בכדורסל חזרה השבוע לפעילות, ובשעה זו מתקיים באולם 'היובל' בהרצליה המשחק בין בני הרצליה למכבי רמת גן.
לפני המשחק, מועדון בני הרצליה ועיריית הרצליה, קיימו טקס קריאה לשחרור החטופים, בהשתתפות נציגים ממשפחות החטופים. ביציע האולם נשארו כיסאות ריקים ועליהם תמונות החטופים. בנוסף על כך, העירייה חילקה לקהל דגלי ישראל לציון כ"ט בנובמבר שחל היום - והוא בעל משמעות כה גדולה בתקופה זו.
השחקנים עלו לטקס הצגת השחקנים מלווים בילדי מחלקת הנוער של מועצה אזורית חוף אשקלון שמתארחים בעיר. הרצליה גם מארחת במשחק כ-100 מפונים מחוף אשקלון, אשקלון, שדרות ויישובים נוספים בעוטף. רבים מהם נפגשו עם שחקני בני הרצליה במסגרת ביקורם במלונות ובמרכזי הקליטה וההפוגה בעיר, כשהקבוצה הבטיחה לארח אותם במשחקים עם חזרת הליגה לפעילות.
המחווה לחטופים בהרצליה (צילום: דוברות עיריית הרצליה)
על פי מתווה החזקה שאושר על ידי פיקוד העורף, בכל אולם יוכלו להיכנס מקסימום 1,000 אנשים כולל שחקנים, אבטחה, צוות, אוהדים ועוד, זאת לעומת ליגת העל בכדורגל, שם עדיין לא התירו להכניס קהל.
המחווה לחטופים בהרצליה (צילום: דוברות עיריית הרצליה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה