עסקי ספורט

משפחת ספרא מבצעת מחטף לאלונה ברקת: זה המנכ״ל החדש שמונה בישראל

אדמונד ספרא, הבעלים החדש של הפועל תל אביב, מבצע מחטף של ממש להפועל באר שבע והבעלים אלונה ברקת, אחרי שהודיע על מינוי של המנכ"ל גיא פרימור: "ניהלנו תהליך ארוך ומקצועי לאיתור האדם הנכון למימוש החזון שלנו"
מערכת ice |  1
אלונה ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
אדמונד ספרא, בן לאחת המשפחות היהודיות העשירות ביותר בעולם, רכש לפני כחודשיים את קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, ומאז הוא מעצב את ההנהלה והצוות המקצועי של הקבוצה.
היום (שלישי) יצאה הפועל תל אביב בהודעה דרמטית במיוחד שמטלטלת את הכדורגל הישראלי, במסגרתה נודע כי היא עשתה "מחטף" למתחרה הפועל באר שבע, בבעלותה של אלונה ברקת, אחרי שמינתה את המנכ"ל שלה ב-3.5 השנים האחרונות, גיא פרימור, למנכ"ל הקבוצה.
בהודעה הרשמית שהוציאה הפועל תל אביב בדבר מינויו של פרימור נכתב כי "עו״ד גיא פרימור מונה למנכ״ל מועדון הכדורגל הפועל IBI תל אביב ויחל את עבודתו במועדון בשבועות הקרובים. בשלוש וחצי השנים האחרונות, כיהן גיא כמנכ״ל מועדון הפועל באר שבע ותחתיו המועדון רשם הישגים בזירה הניהולית וכן המקצועית".
עוד נכתב בהודעה הרשמית של הפועל תלל אביב כי "לגיא עבר מקצועי ואקדמי עשיר והוא בעל תואר .B.A בתקשורת מאוניברסיטת הארטפורד, ארה״ב ותואר J.D. במשפטים מאוניברסיטת קונטיקט, ארה״ב. עו״ד פרימור, מתגורר ברמת גן, נשוי לד״ר אורנה ארד ולהם שלושה ילדים".
הבעלים, מר אדמונד ספרא, מסר: ״אני שמח מאוד שגיא מצטרף אלינו, ניהלנו תהליך ארוך ומקצועי לאיתור האדם הנכון למימוש החזון שלנו בהפועל תל אביב - ואני מאמין שגיא הוא האיש הנכון להוביל אותנו למקומות אליהם אנחנו שואפים להגיע. אני סומך על גיא ומאחל לו בהצלחה בתפקיד. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל שנה טובה לאוהדי הפועל תל אביב היקרים, לחזרתם המהירה של החטופים לביתם ולימים שקטים יותר לעם ישראל״.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יששששש !
    Ice cube 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינוי אדיר. שאפו לספרא ! אדום עולה ויאללה הפועל
    סגור